2007. április 10.



"Üdvözletem!

Budaházy meg a másik sz...r-házy még miért nincs sitten? Milyen országban élünk? Az ilyen ország valóban megérdemli a sorsát. Egynormális, önvédelmi vénával rendelkező országban már rég eltüntették volna ezt a két gazembert a többivel együtt.
Olvastam a felhívásukat a blokáddal kapcsolatban is. Jó ötletnek tartom a blokád elleni harcot. Én nem kapok az önkormányzattol 300ezer forintos gyorssegélyt, mint a Diósdi Budaházy testvér, és ezzel nem vagyok egyedül. A többségnek dolgoznia kell. A hőzöngő nyilasok meg csak akadályozzák az embert a munkában, a mindennapokban. A biztos, hogy lesznek nagy botrányok a blokád miatt. Én mindenesetre az összes általam ismert blokádos senkiházi kocsiját seggre teszem! Mikor veszik már észre ezek a botránygyárosok, hogy élni akarunk!!!
Egyébként, jó az oldal! Tetszik a kollégáknak is!
Remélem, a többség előbb-utóbb rájön, hogy élni csak békében lehet!

Minden jót: xxxxx"