2007. április 28.

Konstruktív javaslat egy "testes" partizantól:

Április 30-án tényleg meg akarják bénítani a közlekedést a szittyák?
Ha hagyjuk, akkor meg is érdemeljük!
Én biztos nem fogom hagyni, hogy néhány díszmagyarba öltözött részeges söpredék miatt ne jussak el a munkahelyemre.
Még nem tudom, hogy és mint lesz, de én biztos szájon törlöm egyiket, másikat. Jó, én elég testes vagyok, -könnyen beszélek, de Nektek is ezt tanácsolom. A blokádbontók kiskátéját elolvastam, nem rosz, de ez még nagyon kevés. Mivel ilyen mocsok szemét bandával kell felvennünk a harcot, javaslom, hogy legyen olyan a fogadj Isten, amilyen az adjon Isten! Járjunk csoportosan és egy-egy váratlan pillanatban, itt-ott verjük be a pofáját az utat elbarrikádozó senkiházi csürhe tagjainak. Emberek! Mi vagyunk többen! Ne legyetek már marhák!

Partizaninfo: A szervezésben szívesen segítünk! Várunk minden, az útonállók elleni harchoz szükséges információt, ötletet, tervet, fényképet, adatot, címet, neveket!