2007. augusztus 31.

A levélgyűjteményből:
"A liberális tábor és a baloldal eddig minden esetben zavartan fordította el tekintetét, valahányszor a szélsõséges vagy épp fasiszta elemek személyes viselt dolgaira terelõdött a szó. Helyesen tették, hisz normális esetben nem magánemberek véleményeként, hanem csoportos érdekek összegzéseként jelenik meg a politika. Ma viszont, amikor nem csak az alapvetõ emberi értékeket támadó, de lényegében az elvárható napi józanságot is nélkülözõ módon válik közvéleménnyé mindaz a szenny, ami a jobboldalt - a Fidesz jóvoltából - globálisan jellemzi, nélkülözhetetlen tudni: személy szerint kik is állnak a háttérben, illetve az elõtérben. Kik õk, hisz leginkább ez mutat rá, milyen e jobboldal minõsége, milyen jelen megteremtése, milyen jövõként megalkotása várható el tõle. És mindez már a politikán túlmutató, erkölcsi kérdés.
Itt van mindjárt Wittner Mária esete. Azok körében, akik már felnõtt fejjel élték - és vívták - meg az '56-oas forradalmat Budapesten, soha sem volt titok, hogy mi is sodorta ezt a szegény akkori lányt az események, ha nem is centrumába, de mindenképpen sûrûjébe. Valóban, Wittner Máriának nem csak a barikádok annyi névtelen hõséhez hasonló oka volt gyûlölni az akkori rendszert; õ sajátos okkal érezhette elviselhetetlennek és méltánytalannak mindazt, ami vele akkoriban történt. Az ötvenes élvek elején ugyanis rendõri felügyelet alatt állt, minthogy a forradalmat megelõzõen már hosszabb ideje árulta bájait a Rákóczi-téren, ahol az akkori bennfentesek Muffos Máriaként ismerték, eléggé közelrõl.
Korábban soha sem jutott volna eszembe felemlegetni e tényt, elvégre Wittnernek is személyes joga olyan erkölcsi megfontolások vagy épp kényszerek alapján irányítania életét, amelyek jellemének, ízlésének leginkább megfelelnek. De azért '56-ban mégsem ez volt a rendszerrel szembeni lázadás legfõbb - vagy mondjuk úgy: általános - indítéka. Muffos Mari akkori lázadása valóban drámai, drámába illõ emberi sors, egyedül Kurázsi mamáéhoz hasonlatos. De azért remélhetõen a magyar világ mégsem tart ott, hogy egy ilyen személyiség szabjon erkölcsi normákat, az ilyen ember képviselje '56 . "

Partizaninfo: Nincs mit csodálkozni.

Sodi-testvér szót kér:

"Sziasztok.
Sokáig gondolkodtam azon, hogy vajon érdemes-e nektek magyar nyelven megfogalmazni a reakciómat a legújabb hazug rágalmatokkal kapcsolatban, miután egyértelmû jelét adtátok annak, hogy minimális érzék sincs bennetek az ezen a nyelven írt mondatok helyes értelmezésére, azonban arra jutottam, hogy egy próbát megér, hátha akad mellettetek egy magyarul beszélõ ember, aki elmagyarázza nektek, hogy mirõl is írok.
Azt állítjátok, hogy az alábbi mondatom kimeríti a közösség elleni izgatás tényállását, ami az Alkotmánybíróság közismert állásfoglalása alapján abban az esetben állja meg a helyét, ha valaki tettlegességre uszít egy csoport ellen, olyan módon, hogy ez valós veszélyt hordozzon magában. Ehhez képest nézzük meg, hogy mit írok.
"egy esetleges hatalomátvétel alkalmával a bolsevik patkányok mellett a fattyaikat is lámpavasra kell kötni"
Azt írom, hogy "egy esetleges hatalomátvétel alkalmával", vagyis abból az alkalomból, hogy esetlegesen, ha egy radikálisan új irányítás alatt megvalósul egy olyan törvényi szabályozás ("hatalomátvétel" utáni állapot), ami kötélre ítéli a most a hatalom birtokosaként minden felelõsségvállalás alól mentesülõ, bûnözõi módszereket alkalmazó köröket, akkor erõsen érdemes elgondolkodni azon, hogy ezt a hasonló módszereket szintén elsajátító családtagjaikra is kivetítse-e ez a törvényi keret.
Arról, hogy ki milyen utópisztikus gondolattal játszik el, egyfajta sci-fi kategória keretében, természetesen meg lehet a véleményetek. Azonban egy olyan mondat kapcsán, ami a magyar nyelv szabályai szerint egyértelmûvé teszi, hogy hangsúlyozottan nem a jelenlegi társadalmi, és jogi környezetbe, vagyis az olvasó által elérhetõ valóságába, hanem csupán egy fiktív világba, egy friss "hatalomátvétel" alkalmával megnyíló mesebeli környezetbe helyezi a közlés tárgyát, uszítással vádolni engem, aki különben végletekig pacifista vagyok, a legelképesztõbb hazugság, amit el lehet képzelni.
Gondolom, falra hányt borsó, de bennem még az eddigi - többek között a lakásmaffia ügyem kapcsán felhalmozódott - tapasztalataim dacára is él a bizalom az emberek irányában, ezért ennek jegyében ezúton kérlek benneteket, hogy amint lehet, azt a rágalmat, ami engem bûncselekményekkel hoz összefüggésbe, töröljétek az oldalról, és haladéktalanul kérjetek tõlem bocsánatot.
A tisztelet legapróbb jele nélkül:
Kiss Endre Farkas
(SoDI) "

Partizaninfo: Nem kérünk bocsánatot.


Egy külföldi-magyar levele:

"Kedves Partizaninfo! Kétségtelen a magyar médiák hiradásai a legjobb reklámok. Szatelliton keresztül foghato magyar TV adókon közreadják hogy van egy kuruc info internettes oldal van egy ellenoldal (kuruc wanted), ezek után csak be kell ütni a keresöbe és már rajta is van kiváncsiságbol az ember a honlapokon. Igy bárki megtalálja, a fiatalkoruak és gyerekek is. Maga a partizán info oldal-ban leirtakat realisztikusnak tartom, de nem helyeslem hogy a föoldalon link van orosz lefejezési videora. Erröl az egész világon beszámoltak a hiradokban, de sehol nem volt link rá, hogy az átlag ember könnyen rátaláljon. Ez a videoclip nem gyerekek és fiatalkoruak lelkivilágának és szemének valo, söt joérzésü felnötteknek sem! Nekem mint egészségügyben dologozonak is rémes látvány. Szerintem sürgösen el kell távolitani a honlapról.
Üdvözlettel: Gabor Frankfurt am Main-i Német Magyar Társaság vezetöségi tagja"

"Tisztelt Szerkesztõk!
Íme egy link:
http://gportal.hu/gindex.php?pg=11972496&nid=3425694
ahol a miép egri elnöke szavait ugyan nem hallhatjuk, de mint írják: "világosan megfogalmazta...több alkalom is akadt a revízióra".
Ez az alábbi linken található:
http://origo.hu/itthon/20060922irodistakat.html
18:36
Schneider Tamás egri MIÉP-es politikus, önkormányzati képviselõ, aki a szabadság téri MTV ostromról szólt, aki maga is jelen volt a hétfõi demonstráción. Azt mondta, szerinte nem csõcselék volt a téren, mivel volt olyan bajba jutott rendõr, akit kikísértek a tömegbõl, nem bántottak."

Partizaninfo: Ezek szerint avassuk szentté azokat a bűnözőket, akik nem rugdostak rendőrt...

"Sziasztok!
Ha megengeditek a jobb oldalról is hozzászólnék pár témához, talán van akinek segít a tisztánlátásban.
Nem is tudom örüljek-e, vagy sírjak az oldalatok láttán. Nagyon helyes, ha felléptek az uszító és zavarkeltõ emberekkel szemben. De ahogy a mostani hatalom napi politikáját és az õszi zavargásokat publikáljátok, az egyszerûen nem hiteles és a realitást is sok esetben elfedi!
Jobboldali vagyok, de nem szélsõséges! Nem zsidózok. Az azért érdekes, hogy a gazdaságban és a kormánnyal, szdsz-el összefonódott üzleti érdekek mögött sok zsidót találni, akik mivel vagyonosak, szívfájdalom nélkül rabolnak a Magyar nép kárára!
Mikor és ki állítja meg õket? A szélsõjobb egyes törekvéseivel egyetértek, de a módszereivel nem. De mi lenne az a módszer, amivel békésen le lehet váltani az inlegitim kormányt? Meg kell várni a választásokat? Szerintem nem, mert amit tesznek, arra senkitõl nem kaptak felhatalmazást. Napról napra, egyre nagyobb károkat szenvedünk el a hatalomvágy és pénzéhségük miatt. Szokták mondani, hogy dilettánsok, nem tudnak kormányozni, de ez nem igaz! Tudatosan építik az üzleti köreiket és kifosztják az országot. Ezt pedig minden jóérzésû magyar embernek el kell utasítania, akár jobb akár baloldalon áll is. (Bár az mszp-t baloldalinak titulálni egyszerûen baromság!) A szélsõjobb erõsödése is ebben áll. Sok ember tenni akar az mszp-szdsz üzleti maffia ellen, de mivel a fidesz törvényes eszközökkel nem tud fellépni ellenük, sok elkeseredett embernek nem marad más, mint a szélsõjobb. Ha nem is képes a rendszer ellen tenni, legalább nyíltan kimondják a rabló kormány, és a köztörvényes (bár sajnos el nem ítélt) miniszterelnök gaztetteit!
A kuruc.info-n sok olyan megnyilvánulás van, ami elítélendõ, de talán olyan is, amin érdemes elgondolkodni. Azért a cigány kérdés Magyarországon, de bárhol Európában vagy akár a skandináv országokban is komoly gondot okoz, pedig ott a pénzek is rendelkezésre állnak a probléma kezelésére. Itt sem általánosítanék, de tény, hogy egyik etnikai kisebbséggel sincs gond a cigányokon kívül! Eszük ágában sincs alkalmazkodni a mai normákhoz! Hangosak, agresszívek, higiéniás gondokkal küzdenek, de a vendéglátó egységek törzsvendégei. (Ez pénzkérdés lenne?) A média és a képviseletük felháborodik azon, hogy van cigánybûnözés? Pedig van! Így ne csodálkozzanak, ha nem foglalkoztatják õket!
Nálam dolgozott egy cigány burkoló. Nagyon ügyes, pontos és rendes munkát végzett, tisztességes díjazásért. A családja tiszta, a gyermekei rendesen járnak iskolába! Tudjátok ezzel mi a baj? Hogy az általam ismert kb. 50-60 cigányból õ az egyetlen ilyen! Az ilyen dolgos rendes cigányt nem kell segíteni, õt megbecsüli a társadalom az érdemi miatt. Akit nem, azt azért, mert olyan amilyen! Csak az â01Eolyantâ01D ne velünk tartassák el. El kell tartanunk a nyugdíjasokat, sérülteket, a gyesen lévõ kismamákat, stb, ami természetes. De a cigányok pozitív diszkriminációja miatti pénzkidobás, és a nyugdíjazott 35-40 éves rendõrök nem kevés nyugdíja, mások és az én számomra sem kívánatos! Ezeket az ingyenélõket nem akarom eltartani!!!
És még ott a melegkérdés! Mindenki azt csinál, és azzal, amit és akivel akar, de nehogy már ezt az utcán tegyék, veszélybe sodorva azokat a fiatalokat is, akik még nem kialakult személyiségek és akikre ez rendkívül káros lehet. Tegyék otthon, legyenek meleg szórakozóhelyek. De ne egy kis csoport próbálja ráerõltetni az akaratát a többségre!!! A kis érzékeny, a kamerákba szipogó szetei kislánynak üzenem: nem baj hogy meleg, de ez nem a politikába való. Senki nem verte a mellét még politikusok közül, hogy õ meg heteroszexuális! A munkájával legyen több és szerezzen magának hírnevet, és ne azzal hogy meleg!
Szóval a melegek és a cigányokâ026â026â026â026 Még egy kérdés! Mi is a bajuk a kirekesztéssel? Nem érzik jól magukat a saját körükben? Az iskolákban cigány osztályok, a kórházakban cigány kórtermek? Mi a baj velük? Belegondolok, ha én mennék kórházba, pl. külföldön, ahol van egy magyar kórterem. Én nem azt választanám? Dehogynem! Nekik a saját fajtájukkal van bajuk! Európában és Amerikában is negyedekbe tömörülnek a nációk. Ezzel is baj van? És még egyszer hangsúlyozom, eszük ágában sincs alkalmazkodni a környezetükhöz! Ahol megjelenik, letelepszik köztünk egy cigány család, ott a hangoskodás, verekedés, bûnözés, alkoholizmus, zsiguli-rally. (Tapasztalatból mondom!) Nálunk egy egész utca életét keserítik meg! Ha rendõrt hívunk, nem tudnak mit kezdeni velük. Ezekkel a problémákkal ki foglalkozik? Sokkal egyszerûbb minket rasszistázni? Õket tegye rendbe már egyszer valaki! Hatalom vagy vajda, én nem bánomâ026â026â026â026â026â026
Októberi eseményekâ026â026â026â026â026. Ti ezt másképp látjátok, szerintem politikai elfogultság okán, de egyértelmûen a hatalom megfélemlítõ akciójáról van szó. Öregeket és gyerekeket, külföldi állampolgárokat is ért atrocitás! A rendõrség érti a dolgát, (az más kérdés, hogy korrupt az egész bagázs) a rendzavaró agresszív embereket ki tudta volna szûrni, de egyértelmûen és bizonyíthatóan rossz lépéseket tettek, pl.: rátolták a fidesz gyûlésre a randalírozókat. Ezt nem lehet kimagyarázni, ez volt a hatalom érdeke, hogy a fideszt összemossa a huligánokkal! A békésen utcára vonuló embereket, akiknek más módjuk nincs a tiltakozásra, nem szabadna feloszlatni! És érdemes lenne a hatalomnak is elgondolkodni azon, még ha gyurcsány ködben is él, hogy nem ez kell az embereknek. Azután hogy, ilyen gazdasági káosz okoztak, menniük kellene és nem cinikusan azt mondani az embereknek, hogy aki kijött tüntetni majd hazamegy! Felháborító aljas és embertelen milliárdos(de mibõl is?) bûnözõ!
Összegezve az eddigieket úgy vélem, a kuruc.info-nak rengeteg rossz és talán veszélyes eszméi ellenére is, van létjogosultsága! Kimondja a nyilvánvaló igazságokat, a társadalom jelentõs rétegeinek lelkében felhalmozódott keserûséget, amit a kormány eltitkol, a 4 éves ciklus mögé bújva cinikusan semmibe vesz. Ne feledjük, a jelen helyzetért ez a kormány felelõs! 2002-ben még az eurot akartuk bevezetniâ026â026â026â026.
Végül arra kérem a baloldali érzelmû embereket, szálljanak szembe azzal a kormányzópárttal, akit a törpepárt, az szdsz irányít! Ezeket csak az önös pénzszerzés vezérli. Ha valóban baloldaliak, kérem az oktatás, egészségügy, vasút és volánjáratok, leszakadó vidék felé fordulva õszintén nézzenek szembe a tényekkel. Az mszp töltse ki a ciklusát, de ezek nélkül az aljas maffiózók nélkül!!!
Talán valaki megfontolja és átértékeli a jobboldal, még esetleg a szélsõ jobboldal által vallott nézeteket, ami nem feltétlenül és általánosan rasszista és kirekesztõ. Szerintem sok esetben csak mint egyedüli alternatíva az, amiért a kuruc.info-t böngésszük, és a szélsõségek felé tolódunk. Csendesen jelzem csak, hogy a gárda vár béli szereplését olyan emberek zavarták meg, akik a másik oldalon állnak. Ez is szélsõséges, kirekesztõ, sõt, nagyon veszélyes is!
Remélem, aki ott minõsíthetetlenül viselkedett, az itt nem â01Eosztja az észtâ01D!
Köszönöm, hogy meghallgattatok!
Egy leszakadó félben levõ vidéki település, elkeseredett, megsarcolt, a mindennapi létért küzdõ állampolgára. "

Partizaninfo: Ugyanez visszafelé is érvényes...
Egy jobbról aggódó:

"Sajnos azt sem tudjátok mit cselekszetek !
Lassan elfogy a magyarság a Kárpát-medencébõl, s Ti a gyurcsány-kóka féléket támogatjátok, akik tönkreteszik az országot.
Az országot már szétloptá ismét a zsidók és magukat szocialistának nevezõ bûntársaik, most már a lelkünk is kellene nekik.
S Ti ebben segítitek õket. Hitvány dolog.
Géza."

Partizaninfo: Szó sincs róla! A Partizaninfo a szélsőjobb ellen van, ami nem azt jelenti, hogy a nyugati nagytőkét támogatná.
Egy nem zsidózó aggódó:

"Tegezõdhetünk? A tisztelet megtartása mellet természetesen.
Érdeklõdéssel nézem honlapotokat, amikor nincs jobb dolgom.
Pillanatnyilag a Magyar Gárda ügye foglalkoztat. Nem akarok most abba belemenni, hogy ettõl kell-e félni vagy nem. Mire fog ez alakulni a késõbbiekben? Gondolom a titkosszolgálat úgyis figyeli és amikor veszélyessé kezd alakulni a helyzet, akkor megteszi a szükséges lépéseket.
A Gárdával kapcsolatos ellenérvek a következõk (a teljesség igénye nélkül):
Ebbõl valami nagyon veszélyes dolog lesz, be kell tiltani ! (Válaszom: mindenki, aki megszületik, akár gyilkos is lehet késõbbi élete folyamán. Ez érv az abortusz mellett!)
Fekete az egyenruhájuk. (Válaszom: Nagyon sokan hordanak fekete egyenruhát. Nem sorololm fel az összest.)
Megjelenésük félelmet keltõ. (Nem vitatom, hiszen lehetnek emberek akiknek rossz élményeik vannak. Bennem a rendõrök is félelmet keltenek egy közúti ellenõrzés során. Kereshetnek valami hibát, összetéveszthetnek egy körözött bûnözõvel netán gyilkossal, akár le is tartóztathatnak. Félelmet keltenek bennem a vámosok az ukrán határátkelõn, mert velük még beszélni sem lehet, mert vagy nem tudnak vagy nem akarnak érteni magyarul. Félelmet keltenek bennem a rosszarcú cigányok (fehérek is persze), de ha cigány ellen védekezem (ha megtámadnak persze ) akkor azt mondják én vagyok rasszista. Összetartanak, nyilván önmaguk javára vallanak.)
Az árpádsávos címer, zászló, jelvény stb. is félelmet keltõ. (Igen, aki megtapasztalta a nyilasterrort, arról elhiszem. Érvelni szoktam az árpádsávos zászló mellett, de most nézzük másképpen a kérdést. Ma jutott eszembe az az ötlet, hogy megnyugtatóan szabályozni kellene ezt. Javaslatom: Legyen az árpádsávos zászló, jel, címer stb. helye a múzeumban! Minden egyébb helyrõl be kellene tiltani!!! Nagyon makacsul visszaköszön a mai magyar címerrõl ! Felháborító ! Meg kell változtatni a magyar címerpajzs bal felét valami másra. Javaslatokat várok, mire.
Az USA zászlót és minden egyéb piros-fehér csíkos zászlót lehetõleg mellõzni, hiszen azok is az Árpádsávos zászlóra emlékeztetnek. Engem még a piros-sárga katalán zászló is az Árpádsávos zászlóra emlékeztet ! Nem tehetek róla !)
Mégegyszer: Változtassák meg a magyar címer balfelét!!
Félreértés ne essék, nincs szándékom gúnyolódni, csak egy kis hirtelen jött eszmefuttatásomat írtam le. Néhánysoros választ kérek a honlapon!
Bízom abban, hogy Ti is jót akartok, ha nem is egy oldalon állunk!
Üdv.: József"
Partizaninfo: Az Árpád-sávot elbitorolta a szélsőjobb. Most már az övék!
Elismerés:

" Latom mar szepen be vannak linkelve a wiw adatlapok, erdemes lenne
felhivni az emberek figyelmet arra, hogy par tucat para-jelzessel
toroltetni lehet az ilyen felhasznalokat wiwrol... Ahogy a magyar
gardat is is toroltek. En mar szepen megirtam a sablonszovegemet, es
elkuldom minden nagyon durva felhasznalonak. Termeszetesen nem jo
ezzel a dologgal visszaelni, nem azt jelzem a gephaznak, ha valaki
fidesz szavazo vagy nekem nem tetszo politikai nezeteket vall, csak
azt, ha valaki ennyire szelsosegesen uszito es gyuloletkelto dolgokat
ir. Gratulalok tevekenysegetekhez, csak igy tovabb,
Matyko (kornyezetmernok apuka, de nalunk nem lesz karlendites ;) ) "


Partizaninfo: Köszönjük!

"Tisztelt Partizáninfó!
Nagyon jó az oldal, de inkább azért, mert az elsõ fontos lépés a tanulás és a továbbképzés, ha megmutatják és aztán rájönnek ezek az "emberek" mennyire sötétek! Csak akkor vehetik rá magukat, hogy kikászálódjanak abból a mély árokból, amiben vannak. Persze csak ha a drogok engedik!
Szerintem nem 150-en vagytok, ahogy egy "olvasó" Írta, hanem sokkal többen, csak mi most dolgozunk és nem tüntetünk, csak ritkán fejtjük ki véleményünket!
Az egyik olvasóval egyetértve én is azt mondom, hogy legalább erõteljesebben felhívhatnátok a figyelmet a neonáci gyilkosság video gyomorforgató voltára!
A véleményem pedig az, hogy nem zörög az avar, ha nem fújja a szél. Vagyis nem erõlködnének ezek a neonácik magyarországon és valszeg máshol sem, ha nem kapnának táptalajt!
Nálunk a táptalaj pedig O V és bandája, akik a neonácik segítségével gondolják a hatalomátvételt (szerintem tévesen) a jelenlegi kormánnyal szemben!
Maradok olvasójuk!
xy"
Partizaninfo: Egyetértünk.
Flagozni kell!:

"Sziasztok!
Rosszullét fogott el mikor megláttam a következő videót a youtubon.
http://www.youtube.com/watch?v=pZvZwQnkdNI

Kérlek titeket hogy flagozatok mint "hate speech" és erre szólítsátok fel az olvasókat is!"
Partizaninfo: Flagozzatok!



"Szevasztok!

A hírekbõl értesültem kiváló lapotokról. Különben nem vagyok politizáló típus, csak a tévéostrom, és az utcai agresszió ébresztett rá, hogy ha nem is tökéletes demokrácia a miénk, ez a szélsõjobbos mentalitás tönkreheti Magyarországot.
Köszönöm a munkátokat mégegyszer.
Béla"
Partizaninfo: Csináljuk, amíg szükséges! Össze kell fogni! "Egyedül nem megy..."
Csendes többség levele:

"Számomra igen becsült Partizáninfo!
Mint a "csendes többség" egyik alakja, szeretnék válaszolni
megjegyzésetekre, mármit a sült galamb efektusra...
Ugy érzem, hogy jobb ma "csendbe" lenni, mint hözöngve az
utcára vonulni, utcakövet felszedni, barikádot emelni, törni-zuzni..
az maradjon meg a "nagyrabecsült jobbosoknak".
Valamit tettem ezért az országért, nem mai pipi vagyok, sok-sok
évi munka van mögöttem. Épitettem az országot, sokak szerint
ugyan rosszul, de akik viszont törnek-zuznak ugy gondolják ez
is épitõ munka, AZ..leépitõ. Két fiamat neveltem, és ma elmondhatóm
tiszteségre. Tiszteségesen dolgoznak, megprobálnak megélni és nem
utcán höbörögve keresni "igazukat". Megtanitottam nekik vállvetve
tanáraikkal a Történelmet!! Amit nagyon sok Szülõ nem tett meg,
mert elgondolkodtató 17 évvel a rendszerváltás után, honnan veszik
a mai fiatalok azt a sok blödséget, történelem meghazutolását,
gyülölködést. Igen a Szülök felelössége ebben igen nagy!.
Olvasva a leveleket bizony megrémülök, hogy honnan veszi egyes
fiatal a jogot ehez a hangnemhez. Ekkora sötétsége lenne ott fennt
nekik??
Sajnos tenni ma csak annyit tudok, hogy "csendbe" maradok.
De van amikor a csend sokkal beszédesebb a kiabálástól, hözöngéstõl,
mert soha nincs igaza annak aki kiabál!!!"
Partizaninfo: Azért nem árt tenni is valamit, ha már kiabálni nem akarunk...


"Köszönöm a belinkelést, számomra eddig pozítiv egyenleggel zárult a látogatók számát illetõen.Természetesen megértem aggodalmunkat, de ha egy "kicsit" finomabbra vennék a stilust, nyilván a hívaltalos oldalról is méltányosabb hozzáálást tapasztalnának.Természtesen ez csak egy tanács, távolról sem akarok beleszólni a szerkesztõ koncepciójába.Szerény véleményem szerint a Fele sem igaz-1....n sorozathoz hasonlatossal is lehet adekvát humoros, és gúnyoros kritikát kifejteni.Bár a most elkészült törvénytervezettel nekem is vannak fenntartásaim, ugyanis olyan érzésem van, hogy az antikapitalista kritika megzabolázása ellen is irányul.Továbbá egyre inkább karakteresebbé vállik az internetes "osztályháború", s ez bizony nagy balhékhoz fog vezetni, hiszen az internet eléggé sebezhetõ technika pro-kontra.A mai meglehetõsen felzaklatott helyzetben persze érthetõ, hogy egyesek túlreagálnak, vagy ha úgy tetszik, mint az egyik filmbeli német-náci tiszt mondta, hogy:" Értjük a viccet, de nem szeressük!" Itt szó nincs politikai azonosításról, és elismerem, hogy a hasonlat sántít.
Én mindenesetre" szabad ésszel nem adom az ostobát", és még véletlenül se akarjanak gondolatzsandárok kioktatni a demokráciáról, és az emberi jogokról.Ha már annyira rohadt volt az az "átkos" állításuk szerint /vörös diplomáig is üldözték õket/, akkor hölgyeim és uraim produkcióra fel, ugyanis Magyarország a kapitalizmus kirakatában a kapitalizmus talán legocsmányabb áruja címre jogosult.Nyilván azért nem sikerült jól a tõkés restauráció, mert a "Döntsd a tõkét ne siránkozz " még bennük volt, holott Marx valami olyasfélét mondott, hogy: "Felétek proletárok , és kamatos kamattal". Az elprivatizációs kótyavetye enyhén szólva is skizonfrénia betegségének a jegyeit mutatta fel, mert lehet olyan marha egy tõkés, hogy áron alul adjon el valamit, és elcsessze az átlagprofitot?Na igy aztán nem csoda, ha a pótlólagos eredeti t.felhalmozás felettébb hiányosra sikeredett.Amúgy nincs semmi baj, most is ki van adva a jelszó, hogy kedves / elvt../ pofa be! Demokraták! Ha törik, vagy szakad, de utol kell érni a legfejletteb demokráciákat.! Állítólag lovas huszáros rohammal van tervezve/ neoliberális lovakkal/, de nagy a gond, hogy nincs elég zab a költségvetésbõl, mit több, az infláció növekedésével azonosként fogják a GDP növekedést regisztrálni..Felcsúton se nagyon más a helyzet.Állítólag a mesteredzõt lerugták, és olyan idegsérülést szenvedett, hogy emiatt Debrecenben is ápolják a klinikán.Ja de el ne feljtsem, egy kis liberálisnak önminõsített írta nekem, hogy bízik a polgár forradalom pótkiadásában. Nem akartam megsérteni, de szerettem volna megtudni, hogy milyenben reménykedik , azaz úgy 1789 franciásan, vagy 1848-49? ,és Petõfi lelkesíti -e? No de nem folytatom, és döntsék el, hogy , melyik fele sem volt igaz a példaszövegemnek. Üdv: V. S. "
Partizaninfo: Majd mindenki maga eldönti...

Deport 56-ról:

"mai szemezgetésem közepette ezt az aranyos kis cikket találtam. a deport56 tényhamisító bizottsága által kiadott közleményben. érdemes lenne talán szöveg nélkül egy két fotóval közzétenni, amin mondjuk a hös hazafi salak mutatja magát mondjuk ködobálás, autó felborítás és gyujtogatás, kukatologatás, garázdaság, emlékmürombolás, középületek megrohanása, barikád építés. tank vezetés közepette! gondolom a tisztelt szerkesztöknek rendelkezésükre áll elég fotó ami tisztán alátámasztja, hogy ki is volt elsösorban akinek volt miért eltakarni az arcát, holott öket biztos nem fenyegette a veszély, hogy mondjuk arcon dobják öket egy molotovkoktéllal!
Nem értem a magyar kormányt amikor dr szerdahelyi szabolcs ilyen jellegü kijelentéseit csak így elfogadja és nem teszi meg az úr ellen a szükséges törvényes lépéseket. ilyen kijelentésekért, legkevesebb egy bocsánatkérés járna nyilvánosan lehajtott fövel és oszinte megbánó arcal. és egy jókora pénzbüntetés amit természetesen jótékony célra, pl. tüntetések utáni renoválásokra takarításokra lehetne fordítani!
íme a Közlemény:

"Gyurcsány és a magyar SA

DEPORT-'56 '56-os Deportálások Tényfeltáró Bizottsága 1329 Budapest, Pf. : 8. T/F: 405-3665 E-mail: deport56@mail. datanet. hu Közlemény Az 56-os Deportálások Tényfeltáró Bizottsága (DEPORT-’56) szerint a Magyar Gárda megalakulásának közvetlen előzménye az volt, amikor az 1956-os forradalom ötvenedik évfordulóján az ORFK Rendészeti Biztonsági Szolgálata, a REBISZ a Párt rohamosztagaként működve vérfürdőt rendezett Budapest utcáin. A rohamosztag – németül Sturm Abteilung (SA) – tehát kormányzati kezdeményezésre nyert polgárjogot napjainkban, ami Gyurcsány Ferenc miniszterelnök felelőssége. A DEPORTT-’56 szerint nem vitás, hogy a történelmi előzmények miatt mindenféle gárda megalapítása előhívhat félelmeket, ám a Magyar Gárda – és más szerveződő gárdák – csupán halovány utánzatai lehetnek a 2006. október 23-án a fővárosban tobzódó magyar SA-nak. Mindenekelőtt azért, mert mint láthattuk, a Magyar Gárda tagjai nyíltan vállalják arcukat, tehát minden további nélkül nyomon követhetők akár a nemzetbiztonsági szolgálatok által is. Ezzel szemben, az azonosító jel nélküli símaszkos rendőrök az anonimitás fedezékéből követték el tömegesen bűncselekményeiket. A híradások szerint számításuk bevált, hiszen az ügyészség rendre megszünteti a nyomozásokat arra hivatkozva, hogy nem sikerült a tettesek azonosítása. Ráadásul az álarcok használata arra is lehetőséget biztosított, hogy magyar és külföldi verőemberek egészítsék ki a korábban – a Televízió épületének ostrománál - kudarcot vallott rendőri erőket, mint ahogyan ezt a gyanút már többen is megfogalmazták A DEPORT-’56 szerint a magyar SA létrehozása Magyarország szégyene. Budapest, 2007. augusztus 26. dr. Szerdahelyi Szabolcs a DEPORT-’56 elnöke"
üdvözlettel: Gábor "
Érdekesség:
"Lám ilyen könnyű valaki emailjébe bejutni. Egy ismerősömtől tudom, hogy hozzájutott a cskg@freemail.hu email cím beléptető kódjához. Az illető állítólag bent hagyta egy netkávézó gépben. A jelszó: zsukov És máris bent vagyunk a csontol néven irogato emailjében. Elég sok minden kiderül belőle…"

2007. augusztus 28.

És az újabb levelek:
"Hello!Jó az oldal! van értelme! Itt van egy kis "tartalom" a honlapra: Pécsi NS zenekar, uszító szöveggel:
White Warriors, honlap: http://feherharcosok.atw.hu/
Nézd meg érdekes! ;) Az énekes iwiw profilja:
http://iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=9332309
(Fõleg a karlengetõ kép a legjobb)
Fel kell hívni a közvélemény figyelmét az ilyen uszító, nyíltan szélsõséges zenekarokra!"

Partiazninfo: Ok! Várjuk a konkrétabb infókat, vagy akár cikkeket!

Székházostrom?

"Tisztelt Szerkesztõk!

Azon kívül, hogy az oldal nagyszerû, szeretném jelezni önöknek, hogy egy egri MIÉP-es önkormányzati képviselõ is részt vett anno a televízió székház ostrománál. A neve Schneide Tamás, aki a '90-es években Roy néven vált ismerté a skinhead mozgalomban. Azóta konszolidálta magát, de revízionista eszméitõl nem vált meg."

Partizaninfo: Várjunk minden konkrét és alátámasztott információt a témában!


Megrázta. Minket is...

"Kedves szerkesztõk belenéztem az egyik videojukba ahol is náci oroszok kivégeznek egy fiatalembert megkérhetném hogy töröljék mert ez borzaszto nem tudtam megnézni a hatása alatt vagyok és esetleg mások is igy lehetnek vele borzalom micsoda vadállatok vannak remélem ez csak egy komponált örület és nincs valo tartalma de igy is megrázo elöre is köszönettel."

Partizaninfo: Kedves Olvasónk! Sajnos a felvétel valós. A szörnyű tettet, 2007-ben, napjainkban hajtották végre szélsőjobboldali bűnözők. A felvétel eltávolítása nem áll módunkban, hiszen az csak rámutat a neonácik valódi arcára. A mi dolgunk, hogy bemutassuk azt, ugyanis: „Vétkesek közt, cinkos aki néma…”

Végre egy konstruktív, intelligens fiatalember:

Hor Zsolt

"Kedves méllyengyûlölt kommunisták!
Kapjátok be a faszomat rohadt, buzi, balliberális, antimagyar hazaárulók!! Rohadt patkány zsidók vagytok!! El lehet takarodni Magyarországról, itt lehet bennünket hagyni!! Tessék lehet menni!! Ismerõs a szöveg balfaszok?!! Húzzatok vissza a cionista kurva anyátokba izraelbe!! Rohadt senkiházi patkányok vagytok!! Agyon kellett volna lõni mindannyiótokat már 89-ben!! Saját kezemmel törném ki a féreg nyakatokat, zsidóbérenc seggfejek!!
Üdvözlettel:Horthy Honvéd
egy magyar
(Ui.: Leírhatnám az igazi nevem, de nem írom, hagy dolgozzanak a tetves nbh-s haverjaitok!)
Magyarázó szótár: nbh=avo..csak h értsétek!!"

Partizaninfo: Kedves Hor Zsolt! Leveledet kár is kommentálni. Megnyilvánulásod önmagáért beszél…

A röhögős VanDamme levele:

"Lõrincz Imre
Tisztelt zsidó barátaim!
Régen röhögtem már ilyen jót,mint most,amikor átnéztem ennek az agyonreklámozott oldalnak a tartalmát.
Az antifasiszta tömörülés vagy 100-150 vén zsidót tud megmozgatni. Mi több ezret.
Ha családlátogatásra akartok jönni,várunk titeket.
Tisztelettel:Lõrincz Imre/VanDamme/Alphaville84"

Partizaninfo: Tisztelt neonáci barátom! Amellett, hogy nem vagyunk zsidók, tájékoztatunk, hogy túlzott magabiztosságod még veszélyes is lehet rád és huligán társaidra nézve…. Egyébként mi azért vagyunk, hogy ne csak 150-en legyünk ellenetek. Igen, alulról kell kezdenünk, de ha nektek szélsőjobbnak sikerült, talán nekünk is menni fog...





Egy gondolkodó überalles:

"Kedves Kovács Ágnes vagy nem tudom pontosan milyen zsidó, szerkeszti a partizáninfot! Már rég akartam levelet írni az elsõ gondolat, ami eszembe jutott, hogy egy nõ hogyan érthet a politikához vagy akármilyen dologhoz az ö dolguk a fõzés, mosás, takarítás, gyereknevelés!"

Partizaninfo: Kedves felsőbbrendű tini barátom! Ezen nézeteidet ne túl gyakran hangoztasd nők előtt, mert nem biztos, hogy túl nagy sikered lesz a jövőben.

A logikusan gondolkodó levele:

somogyvári ildikó

"Remélhetõleg a nemzetbiztonsági hivatalnál dolgozó munkatársaitoknak is elegük van belõletek, és elõbb-utóbb kiderül, kik vagytok.Ennyire nem lehettek hülyék, hogy azt higgyjétek, ami most folyik az országunkban, az jó így.Csak szándékosan tehetitek, fentiekbõl következõen.Ez a kis info sereg, ami az oldalatokon megjelent, komoly adatbázisokat tételez fel.Van már egy nemzetõrségünk, tele hülyékkel, hagyták - mit hagyták, akarták - hogy nevetségessé váljon, felszámolódjon. Ezt csináljátok most a következõ kezdeményezéssel is.Javaslom, hogy az antiszemitizmus ellen ne ezzel a szemét oldallal, hanem a talmud magyarra fordított változatainak osztogatásával lépjetek fel... Azt hiszem, akkor alakulna ki valójában az antiszemitizmus, és ezt ti is tudjátok.rohadékok.szégyeljétek magatokat: pénzért hülyeségeket írni."

Partizaninfo: Kedves Ildikó testvérnő! Ami folyik az országban egyáltalán nem nevezhető jónak. Miközben az ország vagyonának kiárusítása folyik, szélsőjobboldali huligánok fenyegetik az emberek maradék nyugalmát is és hazafiságba burkolt, aberrált, történelmileg helytelen ideológiákkal próbálnak hatni a tömegekre. Bizony Ildikó testvérnő, nagyon nagy baj van…
Egyébként el kéne döntened, hogy most az NBH-nak dolgozunk, vagy az NBH dolgozik ellenünk...
Partizaninfo a Hírtv-ben:

"Kedves szerkesztők!

elöször is gratulálni szeretnék az oldalhoz, rég vártam már egy ilyenre. sajnos csak ma tudtam meg, hogy egyáltalán léteztek, és ez is egy aranyos történet.

az elsö, ha felébredek, egy kávé és bekapcs a gépet, lássuk mi ti is ír a hogyishijják. elkezdem végignézni a netet! általában a hazug, uszító oldalakkal kezdem, így ma is a rémhírtv-re klikkkeltem elsönek, s lám ott is volt nagy örömömre az ingyenreklám.
benne voltatok a 9 órás hírekben ahol, közölték, egyenlöre teljesen normális hangnemben és tárgyilagosan az oldal céljait, bár a megjegyzés, hogy személyi jogokat sértetek a személyes adatok nyilvánosságra hozásával, nem nagyon tetszett, dehát demokrácia van. :-)))kérdem én, milyen jogok járnak a csöcselék hazaárulóknak? elöször a kötellességeiket teljesítsék, aztán beszélhetünk jogokról.
gratulálok a munkátokhoz. és mindaddig, amíg a mocskolódó olvasói levelek zömét kapjátok, biztosak lehettek benne, hogy a jó úton jártok!
minden tölem telhetöt meg fogok tenni, hogy barátaim ismeröseim is minnél hamarabb megismerjék az oldalt.
nagyon ideje volt már egy ilyen önvédelmi célú oldalnak!
tartsátok magatokat az elveitekhez és ne alacsonyodjatok le a salak csöcselék szintjére!

üdvözlettel: Gábor"

Íme a cikk:

2007-08-27 09:16 Kuruc.info-ellenes honlap indult
Kurucwanted néven indítottak ismeretlenek internetes honlapot. Állításuk szerint, tiltakozásul a kuruc.info működése és módszerei ellen.

A kurucvadászok honlapjukon - feltehetően személyiségi jogokat sértő módon - a kuruc.info szerkesztőinek névsorát és személyes adatait, így lakcímeiket, telefonszámaikat hozták nyilvánosságra. A honlaphoz tartozó aloldalon közlik a szélsőjobboldali mozgalmaknak tartott szervezetek aktivistáinak fotóját és névsorát is. Állításuk szerint portáljuk nem más, mint önvédelmi reakció. Mint ismert: Gyurcsány Ferenc múlt héten arra utasította igazságügyi miniszterét, tárja a kabinet elé, milyen jogi eszközökkel tudnák betiltani a kuruc.infót, amely szerinte, a gyűlölet ideológiájával fertőzi meg az embereket. A kurucvadászok által indított ellen honlapról, elsőként a Népszava adott hírt.

2007. augusztus 27.

Egy naív, de kedves hozzáállás:

"Szevasztok!Csak egy kérdés: Miért féltek ennyire a Magyar Gárdától? Még meg sem alakult de már mindenki be van szarva! Ártottak nektek? Nem! Még senkinek se ártottak! Szerintem ezután se fognak senkit se bántani, ha mégis akkor a úgyis be fogják tiltani. Ezt tudják jól a Gárda szervezõi is, ezért különösen odafigyelnek, hogy ne csináljanak balhét. A gárda tagjai meg fognak tanulni lõni, de nem éles fegyverrel, mert azt nem használhatnak. Az meg mért baj, ha õrzik a hagyományokat és segítenek katasztrófahelyeztben az embereknek?
Üdv: N.ZS."

Partizaninfo: Ugyen nem gondolod, hogy a hagyományőrzést és a katasztrófa esetén történő segítségnyújtást csak egyenruhában lehet elvégezni?
A Magyar Gárdát a Jobbik hívta életre, amely ma a legszélsőséágesebb politikai erő.
Azonban tehetsz egy kísérletet: Jelentkezz a Gárdába úgy, hogy a jelentkezési lapon kihangsúlyozod, hogy zsidó származású vagy, baloldali szavazó és elítéled a radikális jobboldalt...
Szerinted, mennyi az esélye, hogy bevcesznek maguk közé? Pedig, ha valóban csak az lenne a céljuk, mint amint hazudnak róla, akkor nem lenne akadály a politikai hovatartozás...
Egy aggódó:

"Kedves PartizánInfó!
Eléggé aggaszt engem a Magyar Gárda megalakulása. Már az elnevezési is szélsõjobboldali hangzású.A többi hazai gárda talán nem lenne Magyar?Remélem nem az lesz belõle, hogy a szélsõjobboldali huligánok bátrabbak lesznek, és több bûncselekényt akarnak elkövetni.Le merem fogadni, hogy jó pár ilyen a tévéostromnál is megfordult hulligán is be akar, vagy be fog lépni.Meg olyat is hallotam, hogy fegyveresen is képezni akarják magukat. Én úgy tudtam, hogy a feladatunk elsõsorban a segédkezés pl. árvizeknél, mentéseknél.Több mint aggasztó. Kik ellen akarnak ezek fegyverrel harcolni?Tudtommal nem állunk egy országgal sem háborus viszonyban szerencsére.Vaahogy nem sok jót látok ki ebbõl. :(Annyit szeretnék még hozáfûzni, hogy rákerestem erre a "Magyar Gárda" -ra az IWIW-en.Nos, több ilyen nevû "Iwiw- tag" van, nyilván több helyrõl gyûjtik a szimpatizánsaikat. Kikeresve a budapesti szimpatizánosokat gyûjtõ verziót az ismerõsei (akiket visszaigazolt ismerõsnek) között jó pár érdekes tag található.Egyiknek pl waffen -ss egyenruhás tag pózol az feltöltött képén. Aztán pl Wittner Mari is szerepel isemrõsként, akrõl korábban beszámoltatok. Sok olyan illetõ szerepel ismerõsként akiknek a feltöltött képeit megnézve valószínüsíthetõ, hogy nem az idõs emberek utcán átsegítését tekintik elsõdleges feladatuknak.És ha ilyen tagjai lesznek ennek a "gárdának" abból csak rosssz sülhet ki.
Tisztelettel:BlackFish"
Partizaninfo: Természetes, hogy a Gárda tagjai nem a csendes többségből kerültek kiválasztásra. Egyik friss tagjuk, Töreki Ottó nem véletlenül szerepel lassan fél éve a "Gyűlöletért felelősök" című oldalunkon.
Egy derék "hazafi" levele. Ő legalább nem tagadja a nemezetiek valódi célját:

szasztok labancok:) mert ugye azok vagytok akik a kurucok ellen dolgoznak,:) ettõl jobb besimerést h eláruljátok hazátokat nem is kell. szerintem nyugodtan feltehetitek az adatokat kutyát nem érdekli:) sõt még reklám is. a bunkó csendes többség meg ugyse mer lépni hiába is akarjátok felrázzni:) attól a pár szász nyugdijastól senki nem szarja össze magát:)pláne nem TGM-tõl, meg a többi ajvékoló körülmetélt szaralaktól. szóval csak nyugodtan, a bázisunk napra napra nõ ti meg leszophatjátok magatokat:) mert ugyse tudtok ellene semmit tenni:) még ha gyanítom kormánypénzbõl is melóztok:) ismeritek a mondást: teher alatt nõ a pálma:) és mi növünk egyre gyorsabban:) ti meg csak zsugorodtok egyre kisebbre kisebbre:) és ksézüljetek....:) hamarosan szabaduszók lesztek:) érted ugye:)"
Partizaninfo: Értjük, értjük. A bázisotok is nő, azt is értjük, de azért ennyire ne légy magabiztos te kis mellénykés! Fogod te még kiszedni a fehér cipőfűződet a külföldi divatbakancsodból...

Egy "csendes többségi" levele:

"Tisztelt Szerkesztõség!
Nem igen szeretném levelemet bõ lére engedni, ma este valaki felhívta figyelmemet a
kurucinfon megjelent cikkekre, hogy Törvényesen megválasztót Miniszterünk "patkány"...
NoComment a kurucinfo "urait" minõsiti, viszont a viccek már nemcsak nekem de nagyon sok
ezer embernek kiverte a biztositékot! MIÉRT nem lehet ez ellen tenni semmit????
Ime a "viccek"...ha ezek annak nevezhetõk, azaz az "urak" szerint azok:(
- Mi az 3 méteres és gyönyörű szép?
- 1,70-es judeonáci 1,30-as kötélen.

- Igazából miért nem járna nyugdíj a zsidóknak?
- Mert csak 1940-45-ig dolgoztak.

Számomra megbotránkoztató, de ugy gondolom nem csak nekem.
Bizok egy szebb és nyugodtabb jövöbe, egy tisztább Magyrországban, remélem egyszer
megélhetjük még!
Partizaninfo: Azért tenni is kell! A szélsőjobb sem csak malmozik a sült galambra várva...
Egy vén nyilas-kujon is megtalált minket:

PirateCaptainJoe@aol.com


"AKAR A HOHER A MUNKATARSATOK LENNI ES AZONOSULNI A PARTIZAN GONDOLATIASSAGOTOKKAL. PISZKOS SZELSOBALOLDALIAK VAGYTOK. A ZSIDO ROSENFELD (RAKOSI) MATYAS AZ OSAPATOK ES PELDAKEPETEK. HA MOST ELNE HOHERSEGEDJEI LENNETEK BIZTOSAN. MERT HOZZA KEPEST HAJNAU KISMISKA VOLT AMENNYIT O ELTETETT. TI MEG VILAGRA SEM JOTTETEK AMIKOR EN A REMURALMA ALATT MAR ELTEM. ARROL HALLGATTOK ES HALLGAT MINDENKI, HOGY ZSIDO VOLT A NAGY NEPNYUZO, A NEP ELLENSEGE A VERESKEZU DIKTATOR. AKARCSAK ARROL IS, HOGY TOM LANTOS SEM MAGYAR HANEM MAGYARORSZAGON SZULETETT ZSIDO. EZEKROL MIERT NEM BESZELTEK?

EGY OLVASOTOK....."
Partizaninfo: Máris a munkatársunk lettél Joe-testvér! Beteg leveledet közzétettük. Mindenki láthatja, milyen a ti valódi arcotok...
Egy info:

"Üdvözlöm!
Mindössze fel szeretném hívni a figyelmet erre:
(Különösen az alsó képek némelyikére...) Döbbenet!!!"

2007. augusztus 20.

A blogomon ezeket a Sodihoz vagy más hozzá közeli bloggerekhez köthetõ IP-ket és neveket találtam természetesen általában minõsíthetetlen hangnemû újnyilas hozzászólásokkal.

80.99. [...] Srinar, SF, Darkerthan, zsani
91.120. [...] Loiter, Undergod, Ultorn, Hunor,
195.56. [...] Todo, Skoynay
69.47.25.191 szacsi

A kipontozottak dinamikus IP-k, minden bejelentkezéskor más utószámot kapnak a routertõl. Nem lennék nagyon meglepve, ha némelyikük az ELTE informaikai karának gépeihez lehetne köthetõ, hiszen a fent nevezett kisnyilas oda jár informatika - matematika tanári szakra.

2007. augusztus 16.

Tisztelt Partizáninfó!

Magam antifasiszta jobboldalinak vallom, így valamenyire szimpatizálok az önök oldalával. Lássunk néhány dolgot, ami viszont politikától független, és szerintem minden egészséges lélekkel rendelkezõ ember ugyanígy lát. Nem is önöknek írom ezt elsõsorban, hanem azon jobboldali társaimnak, akiket még nem vakított el a gyûlölet, és képesek gondolkodni.


Én valaha hungarista voltam. Engem is megfertõzött a gyûlölet, és a félelem. Sajnos ma már szinte divat hungaristának vagy nácinak lenni... Egyszerûen nem értik, hogy Magyarnak lenni nem azt jelenti, hogy egy törvényesen megválasztott baloldali kormány ellen lázadunk, hanem ismerjük Haznák irodalmát és történelmét, ezenkívül úgy éljük az életet, hogy az a Haza hasznára váljék. Ez azt is jelenti, hogy tanulunk, dolgozunk, és ha anyagilag megtehetjük, gyermeket nemzünk.
Nem, nem attól Magyar valaki, hogy Árpádsávos zászló alat vonul. Azonnal felhívnám a figyelmet a Kárpátia együttes egyik számára: "Nem engedünk 48-ból, PIROS-FEHÉR-ZÖLD zászlókból" Nem piros-fehér, hanem piros-fehér-zöld! Nemzetünk jelképe 3 színbõl áll, nem kettõ! Persze, erre lehet mondani, hogy ez az egyik történelmi zászló, de akkor a gyûléseken és tüntetéseken hol marad a Rákoczi, a Hunyadi, és a többi történelmi lobogónk? Miért ezt az egyet emeljük ki, ha nem azért, mert Árpádsáv alapú zászlót lobogtattak anno a Nyilasok? No, igen, elértük a nemzeti szocializmus témáját. Ezzel kapcsolatban pár kérdésem van: vajon tényleg létezik egy óriási méretû zsidó összeesküvés? Olyan nagy, hogy a gyártulajdonostól kezdve az óramûvesig minden zsidó benne van? És vajon tényleg az a megoldás, ha mindet kiírtjuk? TERMÉSZETESEN NEM! Amúgy is ostobaság egyetlen népcsoportot gyûlölni. Bár a szélsõjobb több népcsoportott is gyûlöl... Nameg ugye Holocaust nem volt. Hajaj, még a krematóriumokba elégetett zsidók is önként cáfolják... Most elképzelem: "Nem, mi nem krematóriumba égtünk el, egyszerûen rádöbentünk, hogy a génjeinkben hordozzuk a bûn csíráját, mivel nem vagyunk fehér protestánsok, és elégtünk kínunkban..." Persze, nagy divat a holocaustot tagadni, bár ugyan ezernyi bizonyíték van rá, de ez van, könyebb a zsidókat okolni mindenért, mint magunkba fordulni. Sajnos levelem nem fogja elérnia célját: A szélsõséges nézetüek ellenségként, zsidóként, liberálisként, vagy fene tudja, hogy fognak rám gondolni, de nem fognak az írásomon ELGONDOLKODNI. Bár, ahogy a Kurucz infót olvasom, ma már a szélsõjobb többet szidja a FIDESZ-t, mint bármelyik baloldali pártot. (Amúgy érdemes olvasni azt a portált is. Engem az a felháborító hangnem nyitotta fel a Hungarizmus ostobaságaitól elzárt szememet, amit ezek a "Kuruczok" használnak...) A lényeg változatlan: ellenség leszek.
Rengeteg mindennel van még bajom, de már így is hosszúnak érzem a levelem... nem értem, hogy egy Magyar hogyan szimpatizálhat olyan szlovákiai nemzeti szocialistákkal, akik ideológiai okokból Magyarokat vernek. Nem értem, a Kurucz infó miért bomlasztja a jobb oldalt. Nem értem, miért kellet meggyalázni Kádár János sírját, akit én személy szerint árulónak tartok, de a sírgyalázást gyávaságnak, és gerinctelenségnek.
Persze ettõl függetlenül hányigert kapok a melegfelvonulásoktól is... Nem a melegektõl... nem gyûlölök senkit, mert homosexuális, de nem érzem úgy, hogy nekik joguk van "erotikus" show-t adni a nyilt utcán, vagy közterületen alkoholt fogyasztani. Meg valljuk be, ez egy olyan dolog, amire nincs okuk büszkének lenni. A normálistól eltérõ sexuális nézet, amit egyetértek: fogadjunk el, de ne, ismétlem: ne támogassunk!
A zavargásokról csak anyit, hogy szerintem mindkét fél hibás. A szélsõjobb kezdte a balhét, a rendörök meg túlságosan dúrván reagáltak, és nem kiméltek õk se senkit.
Ezernyi téma, de nincs elég hosszú levél mindent leírni. Utószónak csak annyit:
VESSZEN SZÁLLASi
VESSZEN HITLER
VESSZEN KÁDÁR
VESSZEN RÁKOSI
Vesszen minden gyilkos, minden megszálló, minden diktátor, és minden olyan vezetõ, aki eltiporja a szabad véleménynyilvánítás jogát!
KLZ
(Kérem, se személyes adataimat, se e-mail címemet ne közöljék! Köszönöm!)

2007. augusztus 3.

Folytatódott Balogi Ádám fiatalkorú nemzetmentővel való párbeszédünk:


Ifjuveterán: Muszáj voltam újból billentyûzetet ragadni. Elõször is, csak a nagyon buta partizánok hiszik azt, hogy huligán vagyok. Ti a szemetekben én lehet, hogy már az vagyok, de sajnos nem voltam fenn Pesten, éppen Németországban voltam.
Majd ha fent leszek egyszer Pesten vagy máshol, akkor már szólíthattok huligánnak.

Partizaninfo: Ezek szerint cserbenhagytad a hazádat, mikor szükség lett volna rád is a barikádokon, a gonosz rendõrök megkövezése, vagy a parkoló autók kifosztása és felgyújtása során... Vigyázz, a kucuginfo meg ne tudja, mert rögvest közzéteszik telefonszámodat!

Ifjuveterán: Kezdet Napja: jómagam csak erre a napra értettem, hogy nem akarnak összecsapni
a rendõrökkel, ez csak egy seregszemle volt.
Az, hogy szeptemberben és októberben összecsaptak a rendõrökkel az már megint
másik dolog.

Partizaninfo: Seregszemle... Vajon a nem létezõ Hunnia országában hogyan tolerálnák, ha például magyar kommunisták idõnként "seregszemlét" tartanának a Hõsök terén? Engednék? Ugye, hogy nem... Sajnos rendkívül toleráns veletek ez a kormány. Ez a ti nagy szerencsétek. Egy valóban baloldali kormány idején, hidd el, Toroczkai és Budaházy csöndben lenne és lapítana. Ez a mostani, ávósozó nagy megjelenésük nem más, mint a liberális demokrácia vadhajtása.

Ifjuveterán: A Kosaras tanár urat érintõ témában, igen vagyok olyan rendes, hogy megengedem kibe köttök bele, de amit Kosaras úrról írtatok, az tûrhetetlen. Egy tanár már csak megmutathatja a diákjainak, hogy milyen öltözéket viseltek a 2. Vh-ban a német katonák.
Mert ha még Sieg Heil, meg karlendítés is lett volna akkor megint más fényben tûnik fel az egész ügy, de így...

Partizaninfo: Vajon akkor is a védelmetekbe vennétek a "tanár" urat, ha az iwiw-en történetesen nem ss-ruhában, hanem szovjet kommiszár egyenruhában pózolt volna?

Ifjuveterán: A vörös csillag is tiltott jelkép, de akkor mért látok az utcán annyi che gueverás pólót, amin van vörös csillag? Meg CCCP-s pulóvert, meg sarló kalapácsot. Az nem elvetendõ, csak az, amit a németek tettek?

Partizaninfo: Nem tudjuk mit, miért látsz. Azonban elhiheted: a világ minden táján jobban elítélik a nácizmust, mint a szocializmust. Egyébként a Che Guevara pólókon nincs vöröscsillag, a cccp felirat pedig nem önkényuralmi jelkép.

Ifjuveterán: Az a mondat, ami az IMSZ-t érinti, miszerint, idézek saját magamtól: "Akkor ezek szerint azok a magyarok is uszítottak?" Itt egész pontosan a 1920-as 1930as évek magyarjaira gondolok, remélem ti is. Csak akkor ezek szerint, akinek fáj, hogy elvesztette hazájának kb. 70%át és ezt
megzenésíti, az már rögtön nyilas nem? Amikor a 20as években Szálasiék szinte sehol se voltak. De ha viszont nektek nem fáj Trianon, vagy ha fáj is de beletörödtök, vagy
harmadik lehetõség, hogy még örültök is neki, akkor ne merjétek magyar embernek
nevezni magatokat.

Partizaninfo: Nem az a bûn, ha valaki megzenésíti fájdalmát, hanem, ha népek elleni harcra, háborúra uszít. Magyar ember pedig az, aki Magyarországon él, magyar állampolgár, itt vészeli át a nehezebb idõket is, itt dolgozik, itt adózik, épít, itt alapít családot. A sok odarekedt 56-os disszidens, akik most az interneten keresztül igyekeznek hergelni az eddig békés magyar embereket, nem magyarok. Úgyszintén azok sem, akik eleve vesztes háborúba sodornák az országot, vagy erre bíztatnak.

Ifjuveterán: Pontosan tudom azt is, hogy a Kárpátia dalokban nincs szó befogadásról, hiszen
ismerem az összes számukat.
De jól mondják, hogy Magyarországon magyar legyen a legfõbb, ne a zsidó, a
cigány vagy a néger.

Partizaninfo: Hogy ki a magyar, nem a származás dönti el. (Nem is a Kárpátia együttes.) Természetesen a hazánkba beszívárgott bûnözõ elemek tevékenységének legitimizálása valóban nem helyes, de a Kárpátia szóba se hozza ezt a témát. Szívesebben hazaárulózik, ellenségezik, uszít.
Egyébként szó sincs arról, hogy a zsidó, a cigány vagy a néger bárkinek a szemében elõrébbvaló lenne. Ez egy dogma, amivel sikeresen lehet hergelni manapság a népet.

Ifjuveterán: Csak ezt nekik már nem szabad kimondaniuk. Sajnos.

Partizaninfo: Kimondják. És ki is mondhatják. Bezzeg a rendszerváltás elõtt nem akartak kimondani semmit. Ezért nem tartjuk õket hõsnek.

Ifjuveterán: Sõt, jó hírem is van számotokra. Hétvégén Kárpátia-koncertre megyek, és annyira csõcselék és annyira agymosott leszek, hogy azt már elképzelni se tudjátok.Gondolok majd Kádár elvtársra is, amikor azt a sort énekeljük, hogy "gyilkos és áruló, szent földben nem nyughat".

Partizaninfo: Hogy te mikor, kire gondolsz, az a magánügyed. Ezzel mindenesetre nem leszel magyarabb. Ahhoz több kell Adamka, mint részegen fejet rázni a Kárpátia koncerten. Egyébként, ami a "gyilkos" szót illeti: senkiben nincs annyi gyilkos ösztön és vérszomj, mint amennyi bennetek, "nemzeti radikálisokban".

Ifjuveterán: Arra azért válaszoljatok nekem, mit kéne hallgatnunk, hogy ne legyünk agymosottak, mert hogy szerintetek nem azt, ami a hazánkról szól, az is biztos.

Partizaninfo: Azt hallgatsz, amit akarsz, csak vedd tudomásul, hogy más is! A Kárpátia pedig nem a hazánkról szól, hanem a szomszéd népek elleni gyûlöletrõl, a kirekesztésre való szításról, a hallgatók hergelésérõl (lásd Solymosi Eszter, elcsépelt 120 évvel ezelõtti "történetét"!).

Ifjuveterán: Egyetértek abban, hogy a zsidó nem tehet arról, hogy zsidó. Arról viszont, a magyar zsidó tehet, hogy a saját népét utálja.

Partizaninfo: Miféle általánosítás ez? Mi az, hogy "a saját népét utálja"? Látod mire képes a propaganda? Ilyen kárt okoz a fejekben a Kárpátia...

Ifjuveterán: De szép szó ez a "magyarkodtok"... Az õsmagyar szittyák szerintem sírva
röhögnének rajtatok. Másfelõl rajtam hiába is nevetnétek ugyanis én nem angol márkákban
"magyarkodok", hanem vagy kárpátiás pólóban vagy éppen Igazságot Magyarországnak
feliratúban.

Partizaninfo: Senkit nem érdekel a pólód.

Ifjuveterán: Még jó, hogy annak nevezem az MSZP-t, aminek akarom. Az viszont kurvára nem tud lekötni, hogy a jobboldali politikusok közül ki volt KISZes és ki nem. Ugyanis
õk is olyan rohadékok, mint a másik oldal. Itt most nem a FIDESZT akarom védeni, nem áll szándékomban, de azt magyarázzátok
el nekem, legyetek olyan kedvesek, 1998 és 2002 között miért nem történek meg
olyan események, mint ami 2006-ban és most 2007 márciusában történt? Amúgy titeket nem háborított fel az öszödi beszéd? Nem volt bennetek düh és felháborodás, ami végül kitört sok ezer emberbõl?

partizaninfo: Visszakérdezek: A rendszerváltás elõtti utolsó 34 évben miért nem történtek olyan események, mint ami 2006 õszén és 2007 márciusában történtek?Az öszödi beszéd csak ürügy volt a magatokfajtának a randalírozásra. 2002-ben még sehol nem volt Gyurcsány Ferenc, mikor a megvadult csõcselék megrohamozta a Lánchidat. A magával nem bíró reakciós mûmagyarok akkor vonulnak ki rombolni, amikor a háttérben mûködõ érdekkörök felhergelik õket. Az öszödi beszéd csak egy ürügy volt nektek. Nem a "csalódott" Gyurcsányra szavazók mentek ki rombolni, hanem a jobboldal "katonái".

Ifjuveterán: Ezt hogyan értettétek, hogy Horn Gyula nem kommunista? Amikor '56-ban pufajkás volt???

Partizaninfo: Úgy értettük, ahogy írva vagyon. Attól, hogy valakit 56-ban besoroztak az államvédelemhez (mert abban az idõben bizony soroztak is oda), vagy önként oda ment dolgozni, még nem azt jelenti, hogy az illetõ bármit is tudna a kommunizmusról. Tudod Ádám, a múlt rendszernek mindenki részese volt, még a jelenlegi köztársasági elnökünk is. Ha te éltél volna akkor, hidd el Kárpátia póló helyett te is az aktuális traktorgyári munkahelyed pólóját hordtad volna. Besorozásod idején, pedig te is vöröscsillagos sapkában tisztelegtél volna.

Ifjuveterán: Meg mit is mondott? Valami olyasmit, hogy nem bánta meg hogy emberek közé lõtt? Ember az ilyen, aki a saját népe közé lövet?

Partizaninfo: Nem mondott ilyet. Ez már csak a ti hisztériátok szüleménye. Horn egyébként abban az idõben az akkori alkotmányos rendet védte. Egyetlen állam sem engedi sehol a világon, hogy felfegyverzett tömeg állami objektumot foglaljon el, lõfegyverhez jusson, és kedvére koncoljon fel embereket a nyílt utcán, ahogy 56-ban történt.

Ifjuveterán: Vonatkozik ez a kérdésem a mostani magyar rendõrökre is.

Partizaninfo: A mostani magyar rendõrök nem lõttek sem a nép, sem a rájuk támadó csürhe közé, bármennyire is jól hangzik ez a hazugság, melynek egyetlen célja a gyûlölet szítása.

Ifjuveterán: Meg milyen ember az, aki részegen megy el a saját születésnapi bulijára?

Partizaninfo: Átlagos. Azért visszakérdezek: ti nagymagyarok, ti nem szoktatok lerészegedni a "nemzetmentõ" koncertjeiteken ugrálva? Még az olaszliszkai megemlékezésetek is inkább a hányásról szólt, mint a meglincselt tanárról...

Ifjuveterán: És az milyen magyar ember, aki eladta a nemzeti vagyont külföldi kézbe??

Partizaninfo: Jó kérdés. A magyar nemzeti vagyon kiárusítása a rendszerváltás után vette kezdetét és a mai napig tart. (Az árulónak titulált Kádár idején nem adtak el egyetlen magyar üzemet sem.) Érdekes, hogy az MDF és a Fidesz ideje alatt ezen egyik hazafi sem volt felháborodva. Ideje lenne már észrevennetek, hogy bizonyos hataloméhes politikai körök az orrotoknál fogva vezetnek és olyan dolgokkal hergelnek most, melyekkel korábban bármikor, bárki elõállhatott volna...

Ifjuveterán: Na úgy látom Kádár mellett rá is gondolni fogok annál a bizonyos számnál.

Partizaninfo: Meg gondolhatsz még több száz másikra is. A baj, hogy senkit nem érdekel.

Ifjuveterán: Van még itt még egy fontos dolog. A megszállás témája. Nézzük csak, a németek
itt voltak talán 5 évig, jó legyen 6 (ha tévedek, akkor bocs).

Partizaninfo: A náci csapatok 1944 márciusától 1945 áprilisáig (1 év) voltak itt, de csak azért, mert a szövetséges erõk hazavágták õket. Fenti mondatodból kiderült, hogy a legalapvetõbb szinten sem ismered a történelmet. Az ilyen embereket a legkönnyebb az orruknál fogva vezetni és ezt ki is használják.

Ifjuveterán: A szovjetek meddig voltak itt? 45 évig, úgy hogy nem kíméltek senkit, nem faji
alapon vitték az embereket a gulag táborokba.

Partizaninfo: Ismét történelmi tévedés! A szovjet csapatok 56-ban vonultak be megszállni, miután Kádár János behívta õket. A gulágra közvetlenül a háború végén került csak sor, miután a magyar honvédség hadüzenet nélkül, jóvátehetetlen pusztítást végzett Oroszországban. Falvakat gyújtott fel, városokat rombolt, embereket akasztott a nácik cinkosaként.
Ha az 1956 és a rendszerváltás között eltelt 34 évben valóban "senkit nem kíméltek" volna, ahogy fogalmazol, akkor ma nem lenne élõ ember hazánkban. Tudod, nem véletlenül voltunk a "legvidámabb barakk".

Ifjuveterán: A németek legalább válogattak. Õk csak a zsidót vitték, aminek ugye a fele nem is igaz. Gondolok itt a gázkamrákra és egyéb ínyencségekre.

Partizaninfo: Válogattak. Sõt, a zsidókon kívül elvitték a nemzeti vagyonunkat, a teljes nemzeti aranykészletünket, fényes nappal, járókelôkkel együtt felrobbantották hídjainkat. A holokauszt megtörténtét meg kár tagadni. Tudod egy olyan suhanc szájából, aki annyit sem tud a történelemrõl, hogy mettõl-meddig tartott a német megszállás, felesleges elvárni, hogy megfelelõ tények birtokában legyen a holokauszttal kapcsolatban. Ha másnak nem hiszel, legalább a Mein kampf-ot, vagy Hitler asztali beszélgetéseit, Himmler, Goering, vagy Goebbels személyes naplóbejegyzéseit olvasd el! Hidd el, õk nem tagadták a népírtást.

Ifjuveterán: Akkor itt adódik egy kérdés. Kik voltak az igazi megszállók?

Partizaninfo: Mindkét oldal megszálló volt. És? Miért kell ezért 2007-ben kõvel dobálózni? Túl kéne ezen lépni.

Ifjuveterán: Merthogy nem lett
felszabadítva senki, az is biztos.

Partizaninfo: 1945-ben a vörös hadsereg felszabadította hazánkat a német megszállás alól. Az akkori lakosság többségének megváltás volt ez. Érdekesség csak neked: az USA csapatai a mai napig megszállás alatt tartják pl. Németországot. Õk még nem vonultak ki.

Ifjuveterán: A nácik nem vették el a dédnagyanyámtól a földet. A komcsik igen, úgy hogy egy
fillért nem fizettek neki.
Tehát itt van az irántuk érzett gyûlöletem egyik oka.

Partizaninfo: Minden kulákgyerek így érez... De mi köze van ehhez a kapitalista Mszp-nek?

Ifjuveterán: Ja igen, az örök klasszikus, a Kuruc.info. Azon már elmorfondíroztatok, hogy ha õk bûnözõk, mert kiadják, szerintetek ártatlan emberek adatait, akkor ti is azok vagytok? Mert ti is kiadjátok az adatokat, ugyanúgy személységi jogokat sértve. Tehát ha szerintetek a börtön várja õket, akkor megnyugodhattok, mert titeket is.

Partizaninfo: Sajnos felderítettség hiánya miatt egyelõre nem várja Molnár Balázst, Kürk Rolandot, Csobay Noémit, Budaházyt, meg a többi kucug bûnözõt börtön. Egyébként a partizaninfo -elvei miatt-huszad annyi adatot nem tett közzé, mint a kurucbanda. A Partizaninfo csak az adatokat közzétevõk elérhetõségét tálalja.

Ifjuveterán: És itt tennék fel egy újabb kérdést. A ti magyarságotok miben merül ki? Abban, hogy dobáljátok a szart a nemzeti oldalra?

Partizaninfo: Abban, hogy nem rombolunk, nem uszítunk a szomszéd népek ellen, nem gyalázzuk és dobáljuk rendõreinket, nem gyújtjuk fel fõvárosunkat, ezzel szemben adót fizetünk, Magyarországon dolgozunk (nem Németországban), ismerjük a magyar történelmet, tiszteletben tartjuk a magyar törvényeket.

Ifjuveterán: Mert ha igen, akkor jobb ha minél hamarabb eltûntök.

Partizaninfo: Amíg ti vagytok, addig mi is leszünk!

Ifjuveterán: Ezt a sort hogy gondoltátok abban a bizonyos átköltött versben?:
"S rendõrt rugdos, ha az alulmarad."
Ezt honnan vettétek, mikor ilyen se 2006-ba se márciusban nem történt.

Partizaninfo: Hiába hazudjátok le a tényeket. Csak szeptember 18-án több, mint 165 rendõr sérült meg. Közzétett videofelvételek tanuskodnak a földre került rendõrök rugdosásáról. Ez a ti szégyenetek. Aznap éles lövedéket érdemeltetek volna!

Ifjuveterán: Meg ezt is:
"Az ellenzék most nem ugyanezt tenné."
Az a baj, hogy az ellenzék sose csinált ilyen csomagot, mint ez a rohadék, ha csinált is, akkor se ekkorát, jelenleg meg semmit nem csinál ...

Partizaninfo: Csinált, csak nem nevezték csomagnak.

Ifjuveterán: Legutoljára pedig az maradt, hogy elég rendesen megsértettétek a személységi
jogaimat. Ugyanis nem adtam engedélyt arra, hogy közzétegyétek a nevemet és az
e-mail címemet, meg arra se, hogy azt közöljétek, hogy fiatalkorú vagyok-e vagy
sem. Meg amúgyis mi, fiatalkorúak vagyunk a jövõ, nem ti.

Partizaninfo: Nevedet vállaltad, mikor írtál nekünk. Korod senki elött nem kétséges, aki elolvassa írásodat. Egyébként mi ez ahhoz képest, amit a kucuginfo mûvel... A nyomukba sem érünk...

Balogi Ádámnak felhívjuk a figyelmét -mivel kényes személyiségi jogaira-, hogy az ifjuveteran@citromail.hu-t beírva az iwiw keresőbe, a rendszer bárki elé odatárja adatlapját fényképével együtt... Nagy könnyelműség!