2007. szeptember 9.

Egy technikai mindenes tiltakozása:

"Tisztelt Blogtulajdonos!

Az alábbi levelet küldtem Önnek szeptember 3-án, és sem választ nem kaptam, sem a helyreigazítás/módosítás nyomát nem találtam meg az Ön által üzemeltett blogon. Gondoltam, elküldöm mégegyszer, mielõtt az esetleges további lépésekrõl döntenék, hátha csak elkerülte a figyelmét a levelem. (A linket kiveszem az eredeti levélbõl, hátha valami spamszûrõ letiltotta emiatt az elõzõ küldést.)

Várom reakcióját!

Üdvözlettel:
Kiskéri Lajos
gondola.hu

Tisztelt Blogtulajdonos!

Az Ön által üzemeltetett blog augusztus 31-i ("Kik pénzelik a Kurucinfot?" címû) postjában nevemet minden alap nélkül hozták összefüggésbe a kuruc.info oldallal. Ennek semmi igazságtartalma nincs.

A gondola.hu oldalnak a technikai mindenese valóban én vagyok, azt minden további nélkül vállalom is. A kuruc.info (sem elõdei) mûködtetésében, létrehozásában semmilyen módon nem vettem és nem veszek részt.

Bár én a gondola.hu informatikai üzemeléséért felelek, a tartalmakat a szerkesztõség készíti, visszautasítom azt az állítást is, hogy a gondola.hu szélsojobboldali lenne. Aki ismeri, annak nem kell magyarázni, hogy a portál kifejezetten mérsékelt hangvételû. Ajánlom, hogy nézzenek be gyakrabban az oldalainkra, és akkor Önök is láthatják ezt!

Magánemberként egyik oldal alpári stílusával sem tudok egyetérteni, az alaptalan vádaskodásokat, mások rágalmazását pedig - már azelõtt is, hogy személyemet érintették volna - mélységesen elítéltem és elítélem.

Kérem, hogy oldalukról távolítsák el a rólam szóló hamis állításokat!

Üdvözlettel:
Kiskéri Lajos
gondola.hu"

Partizaninfo: Megértettük. Közzétettük. A cikkben kihangsúlyozzuk.