2007. szeptember 23.

Reprezentáció:
„http://iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=8427521Sziasztok. Aranyi József adatait megtaláljátok iwiw lapján. A kurucinfoban rendszeresen jelennek meg írásai. Roma ellenes tüntetés egyik szervezője. A TV ostrománál is jelen volt, felvételeken látható. Budaházy bizalmas embere. Veszélyes gazember, Szentesen szervezi a Magyar Gárdát. Antiszemita röplapokat is szokott készíteni. Gábor”

Partizaninfo: Megnéztük az illetőt. Gyönyörű ember! Amennyiben konkrétabb információval tudnál szolgálni vele kapcsolatban (fotó a székháznál, stb…), azt szívesen vennénk.

„Tisztelt Partizánok! Ez alatt a pár nap alatt kb. betegre röhögtem magam! Nézzük, mi mindent cselekedtek a radikálisok! Kidolgozták a fantasztikus Y tervet! A szupertitkos, és szuperhatékonytalan kormánybuktató projektet... a Youtube-on kering is erről egy érdekes video. Most nem írok be linket, de ha valaki a keresőbe beírja, hogy: Tomcat, akkor hamar rátalál a "Tomcat- Bölcs vagy áruló" nevezetű fergeteges vidóra... Bár ezen az oldalon a blogger nem kap különösebben jó kritikát, ami valahol nem csoda, azt el kell ismerni, hogy ő nevét, arcát vállalva kérdezte meg a Kossuth téri "szónoktól", hogy: "Ne haragudj, te normális vagy? Azt hiszitek, hogy ettől a kormány le fog mondani?"Szerintem Gyurcsány ellenes merényletről beszélünk. Ha a kormányfő meghallotta a titkos adatokat az üggyel kapcsolatban, bizonyosan alig lehetett megmenteni az életét a nevetőgörcs okozta haláltól... csak az a szomorú, hogy ez külföldre is kikerülhet, és megint rajtunk röhögnek majd a fejlett országok, ezek miatt a balf*sz radikálisok miatt. Éppen ellenségeskedést szítok, mivel mint régebbi levelembe is említettem, én konzervatív, keresztény jobboldali vagyok. És ha már ez akkora divat, elzárkózok a radikális oldaltól!Én aztán senkit nem szeretnék megbántani, ezt a szélsőjobb érte el... had ne legyek erre büszke...KL”