2007. 03. 21.

Érdekes levél:

"Megszereztem egy a Kurucinfon március 19-én közzétett olvasói levelet beküldő személynek, egy trükkös szoftver segítségével megszerzett adatait.
A levelet író, saját bevallása szerint 110 kilós személy, az általa állítólag tapasztalt, március 15-i Deák téri rendőrterrort részletezte levelében.
Íme néhány mondat a levélből, melyben kiemeltem a lényeges szavakat:

„(…) A tömeget a rendőrök felnyomták az Andrássy út végéig, egy részük a Deák tér irányába, másik részük a József Attila út irányába szakadt szét. Én abban a csoportban voltam, akik a Bajcsy-Zs. út kereszteződésétől az Október 6. utcáig helyezkedtek el a József Attila utcában. (…) Én elég sokat futottam, és a gázálarc miatt már nehezen kaptam levegőt, rájöttem, hogy mivel csak féltávon vagyok, nem juthatok el a sarokig már. (…) Közvetlenül a kerités mellett estem le, a lábamat kicsit megütöttem, és az előző futás miatt nehezen kaptam levegőt, idő kellett, hogy felkeljek. Közben a rendőr félig átmászott, és a földön fekve többször is megütött, szerencsére a védőruházat jó szolgálatot tett, de az utolsó ütésnél szembefordultam vele, ő meg fejre célzott. Igaz, rohamsisak volt rajtam, de reflexből kézzel háritottam az ütést…(...)”

Ez a néhány mondat is bizonyítja, hogy a kurucinfo lelkes olvasója nem békés szándékkal vett részt a nemzeti ünnepen, hanem rohamsisakkal, ruha alatti védőmellénnyel és gázálarccal készült a rendőrök elleni összecsapásra.
Ezen tények is cáfolják, hogy Budaházy március 15-re tervezett provokatív célú elfogása okozta a 30 milliós kárt okozó randalírozást. A levélben szereplő eszközök ugyanis nem az utcán hevertek, hanem azokat előre kellett beszerezni.

A levelet természetesen névtelenül beküldő szép termetű személyt, Kovács Zoltánnak hívják. A 37 éves Kovács Zoltán, Érden lakik és a rendelkezésre álló adatok szerint részt vett az október 23-i randalírozásokban is, melynek során a magyar rendőrök egy esetben elő is állították.
Sok sikert!
egy jóbarát"