2007. március 22.

Kovács Zoltán levele:
"Tisztelt Szerkesztõk !

Látom, hogy olvasói levél alapján felkerültem az Önök weboldalára.
Ezzel nem is lenne probléma, szólásszabadság van, azt irnak rólam, amit akarnak mindaddig, amig ez az Önök egyéni véleményét tükrözi, azonban az irás tartalmaz két olyan tényként leirt dolgot, ami nem igaz.
Nem kivánom hosszasan sorolni az ide vágó paragrafusokat, de itt a nagy nyilvánosság elõtt tényszerûen bûncselekmény elköveteésével lettem megvádolva. A jog szerint aki ilyet tesz, az maga is bûncselekményt követ el.
Remélhetõleg értelmes emberek vagyunk, és nem kell ezt a dolgot jogi útra terelni, ami Önöknek több okból is kellemetlen lenne. Egyszer a becsületsértés és a rágalmazás miatt, másodszor pedig ha ez biróság elé kerül, nyilvánvalóan hivatalos megkeresésre a rendõrség kénytelen lesz kideriteni az Önök oldalát üzemeltetõk nevét, a levél beküldõjét, stb. , és ezek után mondanom sem kell, hogy ezek az adatok nyilvánosságra fognak kerülni.

Tehát amit kifogásolok: Az Önök irása tényként állitja be, hogy én 2006 október 23.-án garázda cselekedetekben vettem részt, ami nem igaz. Önök tényként megemlitve, bûncselekmény elkövetésével a nagy nyilvánosság elõtt megvádoltak, amennyiben ezt a tényt irásukban nem helyesbitik, feljelentést teszek Önök ellen a rendõrségen.

A második dolog az, hogy tényszerûen emlitik, hogy a rendõrség ezen cselekedetek miatt elõ is állitott, ami szintén nem igaz, de ennek Önök is könnyen utána tudnak nézni. Velem kapcsolatban az ügyészség nyomoz, de én ott sértett vagyok, a nyomozás ismeretlen tettes ellen folyik hivatalos eljárásban történt bántalmazás vétsége gyanújával.
Valóban bevittek a Rendõrségre, de ez október 25.-én történt, ekkor tanuként hallgattak meg, a mai napig semmilyen bûncselekménnyel, vagy akár csak szabálysértéssel még csak meg sem vádoltak október 23.-a kapcsán, amiért bennt voltam, az egyszerû tanukihallgatás volt.

Levelemet pillanatnyilag baráti hangnemben irom, és remélem nem kell megtennem a szükséges lépéseket ahhoz, hogy ne kelljen magamról valótlanságokat tartalmazó irást olvasnom.
A kuruc.info-ra a levelet valóban én irtam, annak tartalma megfelel a valóságnak, de azt tudniuk kell, hogy én semmilyen bûncselekményt március 15.-én el nem követtem. Ha már ezt olvasták, bizonyára olvasták más irásaimat is, ahol kifejtettem, hogy egyáltalán nem értek egyet azzal, hogy egyesek a fél város felgyújtásával és rendõrök dobálkásával fejezik ki véleményüket. Ez még nem jelenti azt, hogy nem vagyok jobboldali érzelmû, és hogy nem veszek részt egy esetlegesen spontán kialakult tüntetésben, ha annak valamely céljával egyetértek.
Nem számit, elhiszik-e, de közlöm, hogy a mai napig én semmiféle garázda cselekedetben részt nem vettem, a súlyosabbakat pedig ne is emlitsük. Védõfelszerelést pedig nem azért vittem magammal, hogy a rendõrökkel való összecsapásra készüljek, hanem azért, hogy ha megismétlõdik október 23.-a, akkor védve legyek a távolról testmagasságban kilõtt könnygázgránátok, gumilövedékek ellen. Ezzel az adott idõben semmiféle törvényt nem szegtem meg, egyetlen közbiztonságra veszélyes eszköz sem volt nálam, sem olyan eszköz, amivel bárkinek sérülést tudnék okozni. Semmit sem gyújtottam fel, és barrikádot sem épitettem, de még csak erre sem biztattam másokat.

Ha van még kérdés, szivesen válaszolok rá, megadom a telefonszámomat is, azon is lehet keresni, ha valami nem tiszta. Remélem, nem kell tovább lépnünk az ügyben, hogy a nevem mellõl eltûnjenek azok a bûncselekmények, vagy egyéb tények amiket bizonyithatóan el sem követtem, vagy nem történtek meg velem.
Mint irtam már máshol is, az én lelkiismeretem tiszta, semmi szükségem sincs arra, hogy bármi vagy bárki elõl bújkáljak, és nyugodt szivvel fel tudom vállalni bármely tettemet, ezen eseményekkel kapcsolatban. Ha nem igy lenne, nem a saját nevemben irnék bárhová is, én is tudok névtelen leveleket küldözgetni, csak nem szokásom.

Még egy apróság, jól hangzik ez a "trükkös szoftver" duma, de mindannyian tudjuk, hogy a levelemet aláirva a saját céges e-mail cimemrõl küldtem, úgyhogy a legkisebb trükkre sem volt szükség ahhoz, hogy valaki megtudja, ki vagyok.

Tisztelettel: Kovács Zoltán"


Partizaninfo: Jól esik olvasni, hogy ön tisztában van azzal, hogy aki mást, nyilvánosan rágalmaz, bűncselekményt követ el. Vajon azzal is tisztában van-e, hogy az ön rendőrség ellen uszító leveleit közzétevő Kurucinfo, a fenti bűncselekményt minden nap többször elköveti? Tudja, kissé megmosolyogtató, ahogy a rágalmazásban, becsületsértésben, telefonszámok közzétételében élen járó szélsőjobboldali portál rajongói, milyen lelkesen hangoztatják az emberi jogokat, amint a túloldalról néha-néha visszalőnek.
Tudomásul vettük, az ön által különböző fórumokban rendszeresen leávósozott rendőrséggel való, valamint a megszerzett személyes adataink közzétételével való fenyegetését. Tájékoztatjuk ezzel kapcsolatban, hogy -ahogy a Kurucinfo jogsértő szerkesztői- úgy egyelőre a Partizaninfo szerkesztőinek adatai sem érhetőek el. Ahogy a Kurucinfo esetében, „ügyes bravúr” és elfogadott az elérhetetlenség, úgy a mi esetünkbe is kénytelen-kelletlen el kell fogadni, annak ellenére, hogy a Partizaninfo közel sem sérti semmilyen ártatlan, vagy másként gondolkodó ember személyiségi jogát mindaddig, amíg a nem követ el nyíltan uszító, közösségellenes magatartást.

Ami a sérelmezett írást illeti, az külön, mindenki által láthatóan az Olvasói levelek között található meg, így az nem tükrözi a Parizaninfo álláspontját, elsősorban azért nem, mert az ön előéletével kapcsolatban ez idáig semmilyen kutatást, priorálást nem végeztünk. (leszámítva, hogy levelének köszönhetően vettük a fáradtságot és megtaláltuk egyes ávósozásoktól hemzsegő, márciusi állítólagos rendőri brutalitásokkal riogató, fórumbejegyzéseit…)

Visszatérve a sérelmezett írásra: A levél, egy olvasónk szubjektív véleményét tükrözi. Ezzel kapcsolatban érdemes lenne felkeresnie Dr. Dobos Attilát, a Nemzetőr című jobboldali újság főszerkesztőjét, aki újságjában még csak utalást sem szokott tenni arra, hogy egy adott cikk, esetleg csak egy beküldött szubjektív publicisztika és nem a szerkesztők tényszerű állítása… Ezzel kapcsolatban, pont most jelentetünk meg egy cikket és riportot oldalunkon.

Mivel valóban nem foglalkoztunk az ön kriminalisztikai előéletével, így cáfolni sem tudjuk az olvasói levelet, azonban gesztuskén teljes terjedelmében kitettük az ön levelét, mint láthatja. Bár ön a telefonszámát is megadta, annak nyilvánosságra hozatalától eltekintünk. Innentől egy olvasói állítás és egy olvasói tagadás látható önnel kapcsolatban fénykép és adatok nélkül, mint bármelyik nick-nevektől hemzsegő fórumon. (Azt ugye beismeri, hogy ugyanezt a gesztust, az ön által mélyen tisztel Kurucinfo részéről hiába is várnák az ott rágalmazott honfitársaink…)
Egyben megjegyezzük, hogy „aki korpa közé keveredik, azt megeszik a disznók”, kedves Zoltán. Lehet, hogy rossz helyen keresi a barátait? Remélhetőleg, ami a nyilvánosság elé kikerült adatait illeti, a továbbiakban belátja, hogy a Kurucinfo szerkesztőinek „becsülete” sincs márványba faragva…

Üdvözlettel:

-Partizaninfo-