2007. március 11.

Sziasztok!Nagyon bírom az írásaitok, én is szörnyen utálom azt, amit egyesek megengednek maguknak az országban, sajnos :( Novák Hunorral kapcs írok, mert sokat hallok róla (...)
Gondoltam elküldök egy iwiw-es megnyílvánulását, mert én jókat szoktam nevetni rajtuk, bár mióta feltettétek a képét, õ leszedte õket az iwiwről és megszûntek az ilyen írásai is. Nem nagyon vállalja fel magát, azt hiszem. íme:
"Villamossal bontottak volna kordont?Rendõrautók kísérik Budapesten a 2-es villamost a Parlament elõtti szakaszon. A távirati iroda értesülése szerint az intézkedésre azért volt szükség, mert az interneten megjelent egy felhívás, miszerint villamosokkal és teherautókkal bontanák meg a Kossuth téri kordont úgy, hogy kötelet kötnek a vasrácsra és azt akasztják a villamos ütközõjére." nem is rossz ötlet... Bár március 15-én a kordon helyett inkább a Gyurcsány-félék nyakára fogjuk kötni a kötelet, és úgy húzza majd a villamos." -==MÚK==-