2007. október 26.

Javaslatok:

"Javaslom, hogy azt érjék el a Rendőrségnél, hogy a "hídfoglaláshoz" hasonló, törvénytelen tüntetések, vagy a garázdálkodók bekapcsolódása esetében, ne oszlassák a tüntetőket, hanem gyűjtsék be. Így nem tudják folytatni a "fogócskát", ami a csendes többséget sérti, károsítja.
A résztvevőket vonják felelősségre és anyagilag kötelezzék a károk megtérítésére. A rongálások mellett a készültség és egyéb intézkedések magas költségeit is.
Azért, hogy ne vehessenek részt visszatérően a rendzavarásban, amennyiben nem lehet bent tartani őket az események alatt, szállítsák el őket egy távoli helyre, ahol nincs közlekedés és ott engedjék őket szabadon, ahol segítség kérés esetén is csak sokára juthatnak vissza az események helyszínére.
Üdvözlettel:
Zabhegyezo"

Partizaninfo: Ötleteink, javaslataink nekünk is lennének, de hát...

Kecskemétről jelentik:

"Tisztelt Partizaninfo!

Tetszik az oldaluk, hasznosnak vélem, sőt, követendőnek, hogy eltökélt harcot folytatnak a sajnos egyre erősödő szélsőjobboldali csőcselékkel szemben.
Ezzel kapcsolatban szeretnék megosztani Önökkel egy érdekes történetet.
Pár hete Kecskeméten, ahol élek, az Ipoly utca környékén jártam. Reggel 10 körül lehetett, és leparkoltam az autómmal a temető mellett. Dél körül tértem vissza, és megdöbbentő élményben volt részem. A temetőben, fényes nappal, "gárdisták" üvöltöztek parancsszavakat, és tartottak katonai gyakorlatot, kb. 50-en. Mindezt, ha nem is a város központjában, de egy elég sűrűn lakott helyen. Kérdem én: hogy lehet az, hogy erről a város vezetése nem tud? Vagy ha tudnak, miért nem tesznek semmit? És ha itt, Kecskeméten ilyen dolgok folynak, az azt jelenti, hogy a nagyobb városokban még nagyobb erőkkel fáradoznak a kisnyilas-képzésen.
Sajnos fényképezőgép nem volt nálam, és bevallom, azon voltam, hogy minél előbb eltűnjek onnan. Mindenesetre most jön a slusszpoén: elmentem a rendőrségre, és bejelentettem, hogy mi folyik a temetőben. Vártam, hátha lesz belőle valami, legalább egy kis hír a helyi újságban, de semmi. Vagy leléptek, vagy senki nem foglalkozik velük...
Kérem közöljék le levelemet, remélem, ezzel segítettem munkájukat!

Severus"