Egy elgondolkodtató levél:

"Tisztelt Szerkesztőség!
Ugy látszik nem telik el nap, hogy a kurucosok ne tennének
olyat amit minden jó érzésű emberbe felháborodást, sőt
megvetést váltanai ki.

"A Kossuth téri ÁVH-s sortuzre emlékeztek - a zsidó gyilkosok ivadékai köztünk élnek"Kuruc.info: ilyen gyilkos leszármazottja például a nagyfeju Bauer Tamás vagy Peto Iván, de lövetett Gyurcsány kurvájának nagyapja, az Apró (Klein) Antal nevu tetu zsidó is."

Nem tudom ha valaki TÖRVÉNYES feleség, akkor hogyan lehet ilyen szó használatot
használnI??
Soha nem irtam magamról, mindig a cikkekre fokuszáltam, de most csak egy kis
adalék ehez a "tömör-gyönyörhöz".
Göncz Árpád, általam nagyon nagyra becsült Ember, mondta, 56 mindenkinek
olyan ünnep ahogy átélte, amit hordoz magában.
Nos az én ünnepem! 56-ban 10 éves voltam, Budapesten laktunk, amikor egy
reggel Édesapám kikapott az ágyból és futott le velem a pincébe, ahol több
szomszédunk helyet csinált az egyik szenet tároló helyen, és ránk zárták.
Oka: a házba élő kedves "forradalmár" hölgy felbuzdulva a Köztársasság
téren történteken, Édesapám és az én szivemet akarta kitépni, mert zsidók
vagyunk. Addigi életembe soha nem szembesültem ezzel a szóval---zsidó--
onnan kezdve nagyon foglalkoztatott. Miért vagyok más?? Mi is a másság?
Édesapám, akkor nem igen tudta elmondani, hisz még elég gyerek voltam,
de később sokat mesélt és probált valamit a fejembe verni, nem számit
ki hova tartozik, nem számit vallás, nem számit kinek milyen a bőrszine,
egy nagyon fontos Tisztelni Embertársainkat. Eltelt 51 év és én még
mindig hiszek Apám tanitásában. Onnan kezdve sokat féltem, ha
jött október 23-a, Apukám mindig mondta nem kell félni, mert ha
már félni kell az nagyon nagy baj, és főleg nem lehet félelembe élni.
Hosszú-hosszú évekig nem is volt ezzel baj, viszont az elmult évek,
ismét megtanitottak félni, és NEM AKAROK félelmbe élni!!!
Félek, ha megengedett, hogy Miniszter elnök feleségét igy merjék
titulálni, félek amikor annyi hazugság jelenik meg a zsidóságról,
és félek a hözöngő agyon drogozott alultáplált egyénektől,
akik nem hiszem, hogy tudják mi a Tisztesség és mi a Haza
szeretette, mert ez nem amit ők müvelnek évek óta, uszitnak
és megosztják az Országot, és főleg a népet, törnek-zúznak
és nagy kárt okozva ezzel minden tiszteségesen dolgozó embernek,
hisz iszonyatos károkat okozva lassan milliárdos nagyságrendü.
Szeretném megérni, hogy nem azt hallom, hogy Gyurcsány
takarodj, több millióan skandálják BÉKÉT AKARUNK!"
"