2007. október 28.


"Sziasztok Partizánok!

Sokszor olvasom az oldalatokat. Nagyon tetszik (már a kezdőlapom J ) Teljesen egyetértek veletek abban, hogy fel kell lépni a kuruc(nyilas)infó, az árpádsávos fasiszta csőcselék és a nyíltan, vagy burkoltan nyilas gárdákkal szemben. Helyesnek tartom, hogy közzéteszitek a polgárháborús fasiszta uszítók nevét, címét, ha ők megtehetik ti miért nem? De remélem nem probléma, ha egy kis kritikát is írok rólatok… Az Olvasóink tollából linkre rákattintva olvastam egy-két hozzászólásotokat és bevallom őszintén, nagyon meglepődtem. Írtátok, hogy az mszp és Gyurcsány Ferenc nem baloldali, „Horn Gyula egy köpönyegforgató karrierista, aki elárulta a baloldalt és eladta az országot a nyugati nagytőkének”, „Csak egy maréknyi igaz baloldali nevezi felszabadulásnak április 4-ét”. Kedves Partizánok én már jó pár éve vagyok tagja az mszp ifjúsági szervezetének a Fiatal Baloldalnak, és tucatnyi érvet tudok felsorolni, hogy az mszp és Gyurcsány Ferenc miért baloldali. A rászorulók és a szegényebb rétegek támogatása az mszp politikájának jelentős részét képezi. Példaként megemlítem, hogy a nehezebb sorsú családok gyermekeinek 2008-tól könnyebb lesz a felsőoktatásban elhelyezkedni. Csak úgy mellékesen Gyurcsány minden hónapban a fizetését a rászorulóknak adja. Tudom, hogy sok pénze van, de melyik másik politikus tesz ilyet? Elhiszem, hogy a reformok bevezetése nem túl könnyű sok embernek, de ezek az intézkedések hosszú távon az ország javát szolgálják. Amúgy még megjegyezném, hogy Gyurcsány Ferenc harcolta ki az Eu-ban, hogy Magyarország ennyi Eu-s támogatást kapjon. Szerintem ezek az intézkedései a pártnak és a miniszterelnöknek a haladó baloldali gondolkodását tükrözi. Horn Gyula egy nemzetközileg elismert többszörösen kitüntettet európai baloldali politikus. Én nem ítélem el az 56-os tevékenységét (megértem őt) és szerintem megérdemelte volna a kitüntetést. És elárulom kedves partizánok én és nagyon sok (elv)társam felszabadulásnak nevezzük április 4.-ét. Amúgy 2006. február 13.-án az mszp szervezett több koszorúzást Budapesten a város felszabadításának 61. évfordulójára. Kritikának ennyit szerettem volna írni. Amúgy még lenne két javaslatom. Szerintem gyakrabban frissítsétek az oldalt, néha napokig nem nyúltok hozzá… Illetve az Egy kis történelem rovatból szerintem, hiányzik egy legendás forradalmár… Véleményem szerint Che Guevararól is kéne írnotok. Nagyon szidták a jobbosok Gyurcsányt amiért, részt vett tavaly a Fib-nek a Che Guevara fesztiválján, mert szerintük ő egy „kommunista terrorista”. Aki ilyet kijelent annak a történelemhez szerintem nem sok köze van. Ennyit szerettem volna hozzáfűzni az oldalatokhoz.

További jó munkát kívánok!"

Partizaninfo: Örülünk levelednek, de sajnos továbbra is állítjuk: A nyugati nagytőke kiszolgálása, a monopóliumok adómentességének biztosítása, az USA-val való katonai szövetség messze-messze van az baloldaltól...
Ettől függetlenül a magyar szélsőjobb a közös ellenségünk.

"Tisztelt Szerkesztőség!

A "nagyérdemű" kurucosok ismételten megtették magukét!
Halálosan felháborodtak az mszp.hu-n megjelent cikken,
ami ugyan közel és távol sem olyan bicska nyitogató mint
amit voltak olyan "kedvesek" ök elöterjeszteni.
Mig az mszp.hu-n cikke csk kis dádát, uram bocsá bebörtönzést
kér, addig ök;
"
"
Röhögjünk egy jót a rettego zsidók nyílt levelén!"Nekünk ne mondják azt, hogy nem látták, hogy a rendorség németjuhász kutyáinak barnás-fekete bundázata mennyire hasonlított az SA rohamosztagosainak egyenruhájára. Nem igaz, hogy nem hallották, amint a feketeszoru, vagyis SS színu keverékek azt ugatják állkapcsaikat vészjóslóan csattogtatva, hogy: "mocskos zsidó, vau, vau", "most megdöglesz, vau, vau" "leszorítunk titeket a hídról, vau, vau", "egyenesen a Duna partra, vau, vau", " Éljen Szálasi vau vau".
Undiritó amit meg engednek maguknak! Nekik mindent szabad? Kik is ők???
Ugyan láttam a hídfoglalás kezdődő perceit a "kis dobost", ugyan a nevetéstől
kiestem a székből, de ő terrorizál minket?? Netán ö a nemzeti hös?? Biztosan
majd Dr Morvai azt csinál belőle!!! Miután a dobpergése nem ivelt egekbe,
nagyon hamar egy rendör autóba találta megát, de cinkos társai felhábordva
nyüszitettek utána, és obégattak ismételt rendőri tulkapásokon. Verés nem
volt, sőt nagyon is kesztyüs kézzel bántak vele, ugy mint a Nagy Y terv
megalkotójával aki békés járokelőnek mondta magát..hát igen, pont akkor
volt rossz helyen, rossz időbe. Majd Gaudi ügyvéd úr ezt is megmagyarázza,
mint egyik nap a Tv egyik reggeli adásába, hogy 22-én a TV székháza elött
mindenki rosszúl látott a bekötött szájú, nem Budaházy volt, ez csak
rossz indulatú rágalmazás. Valószinüleg nem egy TV adást néztünk, mi is mást
és "nagyérdemü" jogászok is.
Csak egy költöi kérdés, VÉGE lesz ennek valamikor???"
Partizaninfo: Igen! Ahogy a nyilas rémuralomnak is vége lett. Ehhez persze több kellett, mint néhány szabálysértési bírság...