VJack levele:

"Kedves Partizán!

Látom kerestek a blogotokon. Ez még rendben is van, a ti dolgotok, annyira nem is rejtem, hogy ki vagyok valójában. Az igaz, hogy fotóztam tüntetéseken civil rendőrt. Le is igazoltatott utána, ha érdekli, ő megkeres. Nem érdekelte annyira. Viszont az nem korrekt hír, hogy én civil rendőrről készült képet küldtem volna bármilyen portálnak. Az autókról valóban küldtem, nem tiltja törvény. Ugyan van több civil rendőrről fotóm, de senkinek sem küldtem el (bár ezt sem tiltja törvény). Amit pl. a kurucon is írtam, alapvetően korrektek voltak, már csak ezért sem tettem volna. Van arról véleményem, hogy civilként lesik az állampolgárt, de ez más tészta. Sőt, ha utánaolvasol, pozitívat is írtam rendőrökről.
Uszító cikkek. Hm. Nem uszítok. Mutass olyan cikket, ahol barom módon uszítok valaki ellen. Általában érvelni szoktam, és lehetőséged van ellenérvelni. Kiváncsian várom. És Gyurcsánnyal ellentétben hajlandó vagyok beszélni-vitázni is.
Nézd, én a választások előtt inkább balosnak mondtam magam, bár nem szavaztam rájuk sem. De Gyurcsány hazudott, és ez teljes mértékben felháborított. Valóban kritizálom a rendszert, ehhez jogom van. De mint mondtam, érvekkel, persze néha indulatosan. De azért, mert kritizálom, nem vagyok náci, stb.
Az embereknek joguk van tüntetni, ha egy demokráciát nem annak éreznek már. Követelhetik a kormánytól, hogy mondjon le. Ahol szólásszabadság van, ott jogunk van a véleményünkhöz. A telefonszámok közzététele az nálam határeset, bár olyan emberekről van szó, akit a nép azért választott, hogy képviselje őket, tehát elérhetőnek kell lenni valamilyen módon. A kuruc.info kritizálását sem értem, néha erősen fogalmaz, de sok hír csak ott jelenik meg. Ha akkora partizán vagy, miért nem kritizálod a többi médiát is?"