2007. október 31.

Normális országot!

"Tisztelt Partizán Infó!
Nagyon tetszik az oldal, én is hiányoltam már egy ilyen fajta „megmozdulást”.
Különösen érdekesek az olvasói levelek! Helyesnek tartom, hogy nem csak a dicsérő hangvételűek kerülnek ki, (nem úgy, mint azon a bizonyos másik oldalon – vajon ott miért nem rakják ki őket? o.O), így legalább tisztán látszik honnan is jöttek azok az emberek. Annyi szélső jobbos portál van, végre egy, amelyik felszólal ellenük, és egyből azt látják, hogy milyen szemét egy oldal, mert közzé tesz ezt vagy azt.. de amit a másik csinál, azzal persze semmi gond. Ebből is látszik, hogy mennyire beszűkült látótérrel élnek ezek az emberek. És amit valahogy soha nem bírtam megérteni: úgy használják a „MAGYAR” szót, mintha az valami nagyon nagyon különleges kitüntetés lenne. Én is szeretem a hazámat, de azzal, hogy ilyen vagy olyan zászlót lobogtatok, esetleg kokárdát viselek, még nem leszek nagyobb magyar. Érdemben kéne tenni országért!!! Büszkék arra, hogy akár merre néznek, SZEMÉT, mindent ellopnak, ami nem forró, az emberek le se sz.rják egymást, ott dögölhet meg az utcán, bármiféle segítség nélkül (és most nem a hajléktalanokra gondolok), mentalitásra, mindenki adót csal, és annál ügyesebb minél többet.. Nyugaton kitaszítja az ilyeneket a társadalom, de itt valóságos hősök. Az ország széthúz, nem bír fejlődni, mert valamibe valaki mindig beleköt (pártállástól függetlenül). Hát GRATULÁLOK, igazán büszkék lehetnek erre az országra. Amíg ezekben a dolgokban nem tudunk fejlődést produkálni, én inkább nem hangoztatnám azt a nagy magyarságot!!!

Ui.: kíváncsi lennék azokra, akik most helyeslik az efféle szélsőséges megmozdulásokat, vajon akkor is támogatnák, ha netán az ő autójukat borogatnák fel.. vajon azután is olyan jó ötletnek tartanák?

Üdvözlettel: valaki, aki végre egy normális országban szeretne élni…"